PussyCat Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Gauss Warthog. Hornet. Ghost. Hornet är kul. Synd bara att man inte kan ha dom där missilerna i matchmaking. Skulle bli alldeles för enkelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Gauss Warthog. Hornet. Ghost. Hornet är kul. Synd bara att man inte kan ha dom där missilerna i matchmaking. Skulle bli alldeles för enkelt. banshee kan ju ha sin Banshee bomb :P Inte rätt tycker jag -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Gauss Warthog. Hornet. Ghost. Hornet är kul. Synd bara att man inte kan ha dom där missilerna i matchmaking. Skulle bli alldeles för enkelt. banshee kan ju ha sin Banshee bomb :P Inte rätt tycker jag -.-' Mjo, men jag tycker inte att plasman är något vidare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrippLE Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Haha, Mongoosen är ju förj*vla skön att köra. Synd att den inte är så effektiv som de andra fordonen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Ghost Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Moongoose kicks ass. :) Dock inte på att slakta någon.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Eh scorpion ofc? Scorpion är det bästa fordonet av all i halo --. inget att snacka om :D Men i luftstrider är nog hornet bäst fast tycker en då mer om att köra banshe ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Eh scorpion ofc? Scorpion är det bästa fordonet av all i halo --. inget att snacka om :D Men i luftstrider är nog hornet bäst fast tycker en då mer om att köra banshe ^^ Scorpion är lätt bäst, ja men frågan var om favorit fordon, inte bästa fordonet. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Eh scorpion ofc? Scorpion är det bästa fordonet av all i halo --. inget att snacka om :D Men i luftstrider är nog hornet bäst fast tycker en då mer om att köra banshe ^^ Scorpion är lätt bäst, ja men frågan var om favorit fordon, inte bästa fordonet. ;) Aa, jag tycker mest om kraftfulla saker som slaktar andra xD :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg