Satisfaction Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Heh, inte direkt. I övermorrn kommer det ut.(27 feb) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Nix, nästan säker på att det inte komma ut något Halo 4, men andra spel kommer ju, men den kommer inte bygga på Halo 3 tror jag iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Nästa Halo från Bungie blir Halo: ODST, som kommer ut någon gång under hösten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Nästa Halo från Bungie blir Halo: ODST, som kommer ut någon gång under hösten.Cool, bygger den på Halo 3? :huh: Eller är det ett annat sorts? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Vet inte riktigt hur storyn är, men huvudpersonen kommer inte vara Master Chief, utan man ska tydligen spela som en ODST(Orbital-Drop-Shock-Trooper). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Vet inte riktigt hur storyn är, men huvudpersonen kommer inte vara Master Chief, utan man ska tydligen spela som en ODST(Orbital-Drop-Shock-Trooper).Jasså? :o Dem nöjjer sig aldrig med att serien ska sluta ^^ Men det är klart, Halo serien är ju riktigt populär så.Får se om dem lyckas med det eller om dem floppar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Halo reach kommer ut nästa år (2010) och i det spelet får man se vad som hände innan den första halo trilogin började. Köper man halo odst så får man en kod till Live BETAn till halo reach. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bogrenen Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Det kommer alldrig komma nått Halo 4 men Bungie jobbar ( eller jobbade ) på ett spel kallat " Halo Reach". Jag tror dock att det kommer att vera utan Master Cheif. B) Jag såg nu att den som skrev över mig skrev exackt samma sak som jag... så sorry för att jag gav onödigt info <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Mäktigt är man en vanlig marine då eller ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 (redigerat) På den tiden var inte MC den enda av "SPARTAN-II" projektet. Redigerat 3 Mars 2010 av Satisfaction Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 (redigerat) Det kommer alldrig komma nått Halo 4 men Bungie jobbar ( eller jobbade ) på ett spel kallat " Halo Reach". Jag tror dock att det kommer att vera utan Master Cheif. B) Jag såg nu att den som skrev över mig skrev exackt samma sak som jag... så sorry för att jag gav onödigt info <_< Vilken jäkla bump asså! Nej halo 4 kommer inte Redigerat 3 Mars 2010 av MetalKungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Det kommer alldrig komma nått Halo 4 men Bungie jobbar ( eller jobbade ) på ett spel kallat " Halo Reach". Jag tror dock att det kommer att vera utan Master Cheif. B) Jag såg nu att den som skrev över mig skrev exackt samma sak som jag... så sorry för att jag gav onödigt info <_< Vilken jäkla bump asså! Nej halo 4 kommer inte :zzz: :zzz: Det finns fortfarande något att diskutera i den här tråden, alltså Bungies kommande spel. Och jag välkomnar faktiskt en bump i det här forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg