bazti Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 ett nytt operativsystem, microsoft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 ett nytt operativsystem, microsoft. Varför skulle de göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 ett nytt operativsystem, microsoft. Varför skulle de göra det? Pengarna, ananrs hadde ju aldrig vista kommit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 ett nytt operativsystem, microsoft. Varför skulle de göra det? Pengarna, ananrs hadde ju aldrig vista kommit. Alla Vistas funktioner används ju inte så mycket ännu så varför skulle de göra ett nytt såhär tidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Vet i f*n, men vill du höra något roligt? Vi ska handla imorgon, AoC time Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Sluta tjaffsa om Vista. Det finns nog någon tråd för det. Nu undrar jag om någon vet om det finns något sett att spela det offline då det är ett singleplayer spel? För det är ju ganska störande att behöva logga in bara för att spela ett singleplayer spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Sluta tjaffsa om Vista. Det finns nog någon tråd för det. Nu undrar jag om någon vet om det finns något sett att spela det offline då det är ett singleplayer spel? För det är ju ganska störande att behöva logga in bara för att spela ett singleplayer spel... Singelplayerbiten är 1-20, men man akn göra Multiplayer endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Sluta tjaffsa om Vista. Det finns nog någon tråd för det. Nu undrar jag om någon vet om det finns något sett att spela det offline då det är ett singleplayer spel? För det är ju ganska störande att behöva logga in bara för att spela ett singleplayer spel... Singelplayerbiten är 1-20, men man akn göra Multiplayer endå. Håller med, tror diu själv att du loggar in online för att spela singleplayer ?? Det finns en del Singlequest, men mellan dem spelar man multiplayer, och efter 20 bara multiplayer och högsta level är 80 så nej, det är inte bara singleplayer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 hepp. då har jag fått fel uppfattning om spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 hepp. då har jag fått fel uppfattning om spelet... Men du kan alltid köra solo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 26 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Jag spelar Age of Conan på Vista, inga problem hittills. Det är ju bra. Japp, grymt ^^ Får hålla tummarna för vår data med vista på, spelet ska fungera men avskyr vista För att...? En stor hög med skit är vad det är. Det är f*n ingen motivation alls. Skriv VARFÖR det är dåligt, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Man behöver inte spela mycket singleplayer alls: 1-6, 17-20. ( Jag dingade 22 i nybörjar stället. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.