Fruktnystan Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Handlingen i Shadow of the Colussus är väldigt unik och bra :) Uppföljare till spelet Ico, korrekt? Inte alls, men det är samma som gjort de två spelen. Jaha, så spelen har ingenting att göra med varandra? Nej, inte med storyn och så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 (redigerat) Halo 3, storyn blir otrolig om man dessutom läser böckerna Redigerat 6 November 2007 av xpliT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Naruto Rise of a Ninja, tänker mer på Animen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lagge_92 Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 själv tycker jag inte så mycket om storyn i halo spelen... jag fastnade inte helt enkelt ( stena mig) men till min favoritstory -- Mass Effect är sjukt bra ( ganska likt halo 3 med karaktärerna men ändå ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Halo 3 är sjukt dåligt och helt j*vla överhypat (sorry för svordomar men tycker spelet är skit), storyn är inget att hänga i granen, kan vara att jag inte kört Halo eller Halo 2, men det är också det jag tycker är dåligt, jag som inte vet ett skit om Halo köper spelet och kommer in i en kampanj mitt i en j*vla skog med en fiende på min sida :S Men bästa storyn är helt klart Bioshock! ^^ Satt och körde nyss, fast sedan blev Xboxen för varm och det började lagga :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 (redigerat) Halo 3 är sjukt dåligt och helt j*vla överhypat (sorry för svordomar men tycker spelet är skit), storyn är inget att hänga i granen, kan vara att jag inte kört Halo eller Halo 2, men det är också det jag tycker är dåligt, jag som inte vet ett skit om Halo köper spelet och kommer in i en kampanj mitt i en j*vla skog med en fiende på min sida :S Men bästa storyn är helt klart Bioshock! ^^ Satt och körde nyss, fast sedan blev Xboxen för varm och det började lagga :( Haha, så lät det inte när vi körde sista banan. "F*n va skönt spel Halo ee asså!" minns jag att jag hörde :rolleyes: Edit: Här är det, ifall du glömt. http://www.bungie.net/Stats/GameStatsCampa...er=Project%20SV Redigerat 25 November 2007 av Wave Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 25 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 halo "var" ett väldigt bra spel, enda tills jag fick cod4, så mycket bättre multiplayer, fast saknar fordons på cod4, adda mig Sgtauto till xbox360, sugen på att få klart insane på halo3 nu,.. alla bara bailar efter halva. :angry: :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Half Life 2, nu i Orange Box, riktigt bra story, har vi tagit upp det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Halo 3 är sjukt dåligt och helt j*vla överhypat (sorry för svordomar men tycker spelet är skit), storyn är inget att hänga i granen, kan vara att jag inte kört Halo eller Halo 2, men det är också det jag tycker är dåligt, jag som inte vet ett skit om Halo köper spelet och kommer in i en kampanj mitt i en j*vla skog med en fiende på min sida :S Men bästa storyn är helt klart Bioshock! ^^ Satt och körde nyss, fast sedan blev Xboxen för varm och det började lagga :( Haha, så lät det inte när vi körde sista banan. "F*n va skönt spel Halo ee asså!" minns jag att jag hörde :rolleyes: Edit: Här är det, ifall du glömt. http://www.bungie.net/Stats/GameStatsCampa...er=Project%20SV Nej nej, såklart man inte glömmer det :P Dock stör jag mig på storyn i spelet, annars var det ju liiiite....kul där på den där sista banan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 halo "var" ett väldigt bra spel, enda tills jag fick cod4, så mycket bättre multiplayer, fast saknar fordons på cod4, adda mig Sgtauto till xbox360, sugen på att få klart insane på halo3 nu,.. alla bara bailar efter halva. :angry: :( Det heter Legendary, inte Insane. Det är ju på GoW... Om CoD 4 har bättre online-MP än Halo 3 så lär det vara bättre än gudomligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 27 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 halo "var" ett väldigt bra spel, enda tills jag fick cod4, så mycket bättre multiplayer, fast saknar fordons på cod4, adda mig Sgtauto till xbox360, sugen på att få klart insane på halo3 nu,.. alla bara bailar efter halva. :angry: :( Det heter Legendary, inte Insane. Det är ju på GoW... Om CoD 4 har bättre online-MP än Halo 3 så lär det vara bättre än gudomligt. Gillar endå inte halo så värst, för saga berättelse graffik för ett sådant efterlängtat spel, och multiplayarn är inte så rolig för att man kan inte ens se blod, jo 2 gånger per match bara,, direkt när man dör flygger kroppen som en liten japansk karate dude, fast jo de är endå skoj att köra fast de var inget att skricka WOHO för.Och var de verkligen nödväningt att rätta mig från insane saken. ;) :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Halo 3. Den storyn äger. Dom kommer ju faktiskt göra en Halo-film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.