Hoppa till innehåll

Bästa Campain Story.


GangsterTwist
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 3 veckor senare...

Halo 3 är sjukt dåligt och helt j*vla överhypat (sorry för svordomar men tycker spelet är skit), storyn är inget att hänga i granen, kan vara att jag inte kört Halo eller Halo 2, men det är också det jag tycker är dåligt, jag som inte vet ett skit om Halo köper spelet och kommer in i en kampanj mitt i en j*vla skog med en fiende på min sida :S

 

Men bästa storyn är helt klart Bioshock! ^^ Satt och körde nyss, fast sedan blev Xboxen för varm och det började lagga :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Halo 3 är sjukt dåligt och helt j*vla överhypat (sorry för svordomar men tycker spelet är skit), storyn är inget att hänga i granen, kan vara att jag inte kört Halo eller Halo 2, men det är också det jag tycker är dåligt, jag som inte vet ett skit om Halo köper spelet och kommer in i en kampanj mitt i en j*vla skog med en fiende på min sida :S

 

Men bästa storyn är helt klart Bioshock! ^^ Satt och körde nyss, fast sedan blev Xboxen för varm och det började lagga :(

Haha, så lät det inte när vi körde sista banan. "F*n va skönt spel Halo ee asså!" minns jag att jag hörde :rolleyes:

 

Edit: Här är det, ifall du glömt. http://www.bungie.net/Stats/GameStatsCampa...er=Project%20SV

Redigerat av Wave
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Halo 3 är sjukt dåligt och helt j*vla överhypat (sorry för svordomar men tycker spelet är skit), storyn är inget att hänga i granen, kan vara att jag inte kört Halo eller Halo 2, men det är också det jag tycker är dåligt, jag som inte vet ett skit om Halo köper spelet och kommer in i en kampanj mitt i en j*vla skog med en fiende på min sida :S

 

Men bästa storyn är helt klart Bioshock! ^^ Satt och körde nyss, fast sedan blev Xboxen för varm och det började lagga :(

Haha, så lät det inte när vi körde sista banan. "F*n va skönt spel Halo ee asså!" minns jag att jag hörde :rolleyes:

 

Edit: Här är det, ifall du glömt. http://www.bungie.net/Stats/GameStatsCampa...er=Project%20SV

 

Nej nej, såklart man inte glömmer det :P Dock stör jag mig på storyn i spelet, annars var det ju liiiite....kul där på den där sista banan :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

halo "var" ett väldigt bra spel, enda tills jag fick cod4, så mycket bättre multiplayer, fast saknar fordons på cod4,

adda mig Sgtauto till xbox360, sugen på att få klart insane på halo3 nu,.. alla bara bailar efter halva. :angry: :(

Det heter Legendary, inte Insane. Det är ju på GoW...

 

Om CoD 4 har bättre online-MP än Halo 3 så lär det vara bättre än gudomligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

halo "var" ett väldigt bra spel, enda tills jag fick cod4, så mycket bättre multiplayer, fast saknar fordons på cod4,

adda mig Sgtauto till xbox360, sugen på att få klart insane på halo3 nu,.. alla bara bailar efter halva. :angry: :(

Det heter Legendary, inte Insane. Det är ju på GoW...

 

Om CoD 4 har bättre online-MP än Halo 3 så lär det vara bättre än gudomligt.

 

Gillar endå inte halo så värst, för saga berättelse graffik för ett sådant efterlängtat spel, och multiplayarn är inte så rolig för att man kan inte ens se blod, jo 2 gånger per match bara,, direkt när man dör flygger kroppen som en liten japansk karate dude, fast jo de är endå skoj att köra fast de var inget att skricka WOHO för.

Och var de verkligen nödväningt att rätta mig från insane saken. ;) :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...