MaryJane Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Eld attack krossa, har gjort en del bra låtar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Bullet For My Valentine - 4 Words (To Choke Upon).Tröttnar f*n aldrig på låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aeyz Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Knockin' On Heavens Door - Guns N' Roses :kung: Rockar Fett! :gitarr: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NuTc4sE Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 AC/DC - Rocker. Finns inget bättre. :gitarr: :gitarr: Vilken Länk Väljer Du? Välj rätt min vän... 1. 2. 3. 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FarligKorv Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 svårt svårt men jag har många som candy shop 5 :P 0cent m.m.m.m. :P m.m.m.m.m.m.m.m :P .m.m.m.m :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Dani California Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 (redigerat) Knockin' On Heavens Door - Guns N' Roses :kung: Rockar Fett! :gitarr: :gitarr: Det är väl en cover, eller? Jag lyssnar på Madhouse av Anthrax just nu, skitbra. :cool: Redigerat 9 April 2009 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bloobnoob Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 de finns ju så sjukt många bra låtar, men en bra är Better together. B) De finns ju så sjukt många bra låtar, men en är ju Better together med Jack Johnson! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 de finns ju så sjukt många bra låtar, men en bra är Better together. B) De finns ju så sjukt många bra låtar, men en är ju Better together med Jack Johnson! =) Member? Priestess - Talk to her Sabaton - Ghost division Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Just nu är det la Pixies - Wave of mutilation(acoustic) Brad sucks - Out of it Hel goa låtar xx <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Knockin' On Heavens Door - Guns N' Roses :kung: Rockar Fett! :gitarr: :gitarr: Det är väl en cover, eller? Jag lyssnar på Madhouse av Anthrax just nu, skitbra. :cool: Japp. Dylan har gjort orginalet ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 (redigerat) * Erased Redigerat 12 April 2009 av Downz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.