Gäst 40200 Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 BFMV-All these things i hate (revolved around me) BMTH-Pray for plauges RHCP-Under the bridge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 September 2009 Rapport Dela Skrivet 24 September 2009 Bob Dylan - She belongs to me Bob Dylan - It Ain't me babe :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 atm. Tragedy - Beginning of the end Victims - Holy shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 Peter Sonix - Give me a break. 7 timmar. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 veckans överlägset mest spelade låt: esbjörn svensson trio - when god created the coffee break Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 2pac-Soulja´s Story Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 http://www.youtube.com/watch?v=a7JuArhpTB8 pac! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
girlygeek Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 (redigerat) För att jag ska gilla en låt förutsätter jag att: det finns mycket bas i den texten har en mening/betydelse/budskap artisten har bra röst och att det är mycket "dunka-dunka" Några av mina helt-klart-favoriter är; Christina Aguilera - I'm ok, keeps gettin' better Eminem - Lose yourself & Etta James - At last Redigerat 28 September 2009 av girlygeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 För att jag ska gilla en låt förutsätter jag att: det finns mycket bas i den texten har en mening/betydelse/budskap artisten har bra röst och att det är mycket "dunka-dunka" Några av mina helt-klart-favoriter är; Christina Aguilera - I'm ok, keeps gettin' better Eminem - Lose yourself & Etta James - At last ja för etta james är ju ganska känd för sina feta beats Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
girlygeek Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 För att jag ska gilla en låt förutsätter jag att: det finns mycket bas i den texten har en mening/betydelse/budskap artisten har bra röst och att det är mycket "dunka-dunka" Några av mina helt-klart-favoriter är; Christina Aguilera - I'm ok, keeps gettin' better Eminem - Lose yourself & Etta James - At last ja för etta james är ju ganska känd för sina feta beats Lol, sa ju inte precis det. Snarare en ballad. men hon förmedlar ju ett budskap i sin text men det kanske du inte tänkte på ? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 BMTH-It was written in blood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Armstead Brown ft. Subcon - fieldwork! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.