Hoppa till innehåll

Vad Som Är Drygt Med Fuska.se

Alexoden

Rekommendera inlägg

Hej, Som ni kanske ser så är jag en ny användare, jag tänkte kolla om detta är ett "okej", forum. så jag kanske ska stanna kvar här, Ska upptadera till en ny avatar, och så ska jag fixa min ålder, om det går. För det står ju P/F Och sedan ålder, Men då behöver jag veta hur man gör.

Men jag har sett några saker som kanske inte är så viktiga, Men ändå kanske kunde fixas.

Det står inte "Forumet leds av" på ps3 forumet (det kanske står något annat, men ändå. Något liknande)

Och jag har märkt riktiga jobbiga ungar, redan, (jag har hängt här på forumet ett tag, Men nu blivit medlem),

Så jag undrar, Om man kan blockera jobbiga småungar?

Och nu kommer vi väl till den onödigaste delen, Men ändå ganska bra, Vid snabbåtkomst, Står det "Lägg till", Och sedan själva taggen, Och codebox och någon till är ju på engelska, borde ju fixas :)?

Annars är väl detta en bra sida, vi hörs :)!

hittade där man kunde ändra åldern, tack ändå ;P

Redigerat av Alexoden
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Dreamer

Hej.

Du kan blocka "småungar" genom att gå in på "0 Nya meddelanden" och sen trycker du på "PM Kompislista/Ignorera" och lägger till namnet som du vill blocka från att posta GB/Skicka Pm. Men du kan inte blocka folk så att du inte ser deras inlägg i forumet ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Välkommen till Fuska! :P

Men jag har sett några saker som kanske inte är så viktiga, Men ändå kanske kunde fixas.

Det står inte "Forumet leds av" på ps3 forumet (det kanske står något annat, men ändå. Något liknande)

En liten miss av admin som kan fixas på en minut, dock är det säkert längst ner på to-do listan.

Och jag har märkt riktiga jobbiga ungar, redan, (jag har hängt här på forumet ett tag, Men nu blivit medlem),

Så jag undrar, Om man kan blockera jobbiga småungar?

Bara att ignorera dom. Dt är nåt man får stå ut med iRL och på internet, dom växer upp så småningom men olyckligtvist blir dom antagligen ersatta av andra.

Och nu kommer vi väl till den onödigaste delen, Men ändå ganska bra, Vid snabbåtkomst, Står det "Lägg till", Och sedan själva taggen, Och codebox och någon till är ju på engelska, borde ju fixas

Inte så stort problem och e ganska säker på att jag sett nån skriva att dt inte går att översätta alla delar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om GameGirl är kvar (ingen aning) rekomenderar jag att man borde blocka henne (eller han kommer inte ihåg..) Han/hon spammade till mig i massor.

Välkommen.

Varför ska man ignonera henne/honom? Hon/han har inte varit här på flera år... <_<

Redigerat av emilio96
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...