Hoppa till innehåll

Tafsa


Gäst nissling
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 127
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

min j*vligt bögiga kompis tafsar på hela j*vla tiden! :angry:

 

f*n vad det e jobbigt

Vänta lite, vad heter dom som tafsar på dig? Bor nämligen nära Ekerö så jag kanske kan hjälpa dig.

Redigerat av GZT
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nä men för 2 år sen när jag börja i klassen så räcknades allt på kroppen som tafsning om man bara snudda vid dom. Jag blev annklagad som bög för att jag putta en kille på axeln. Fast nu så har massa tjejer i klassen börjat tro att vi är våldtäckts män så de håller sig undan killar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hehe idag i skolan så foskade vi om vikingar å då stod jag brevid en het tjej. Sen så bara lutade jag mig fram för att ta upp en bok å så råkade jag liksom tafsa på henne på bröstet :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nä men för 2 år sen när jag börja i klassen så räcknades allt på kroppen som tafsning om man bara snudda vid dom. Jag blev annklagad som bög för att jag putta en kille på axeln. Fast nu så har massa tjejer i klassen börjat tro att vi är våldtäckts män så de håller sig undan killar.

det är därför ni inte dansar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:P liksom när det hände ville jag typ bara känna mer :P

----------------------------------------------------------------

men det kunde man ju inte göra direkt........

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

EDIT: Jag är inte 15, jag drev med er.

Dock har jag råkat komma åt ett par gånger, särskilt en gång vet jag, när det stod en hop med tjejer utan för dörren till vårat klassrum som ville komma in, jag öppnade dörren och satte upp handen, sen springer en tjej rätt in i den med sin tutte. Men dom är härliga och mjuka, så det var ju inget farligt. :rolleyes:

Redigerat av Dirtman
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst Zakakiro

har tafsat på tjejers rumpor förut men tidigare i denna veckan tog ja på en i min klass boobs :D de började me att hon nöp mej på vårtan så ja tänkte "this is it" hehe :P nöp tillbaka ba :D :cool: så jäävla gött asså! ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...