ajar Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 För trådarna skulle bli 1000 sidor långa och innehålla 10 olika konversationer sammtidigt. Ungefär som i vilken tråd som helst i debatt forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 http://www.fuska.se/forum/Zeldafan_Hitout_-t87410.html Fattar arför man inte får göra offeciella speltrådar. Kola på den här tråden. Man skriver bara "Öh, jag har bah spalet alla selda spöel som finns". Ingen riktigt bryr sig. Det är mycket mer intressant om man gör en tråd som denna t.ex. http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=87684&hl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Jag tycker att det är en rimlig lag, eftersom den rensar ut oseriösa trådar och spar de seriösa så man kan hitta dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Varför officiela speltrådar för? Har man inte rätt och ställa sin fråga på en egen tråd eller? På officiela trådar så kan någon ställa en fråga men sedan diskuteras bort. Däremot vorre det bättre med någon officieltråd för privatservrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Seriösa officiella speltrådar är tillåtna, men vi är ganska stränga vilka som blir godkända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 att skriva: Officiell speltråd(som överskrift) Och sen bara skriva: Här diskuterar vi ..... är ju inte seriöst och det ska låsas. visst vissa ser bra ut men de flesta ser ut typ så här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Det beror väll lite på om vilket spel det är. Om jag till exempel startar en officiell speltråd om dataspelet "filbert fledgling"(stavning) så skulle det nog inte bli så många sidor för att det är kanske bara jag och någon annan på hela forumet som har spelet.måste du då göra en officiell speltråd? du kan väl bara göra en tråd där du frågar om någon spelar "filbert fledgling". Jo, det har du nog rätt i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.