Aircondition Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=27883 Late f*n... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 (redigerat) http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=27883 Late f*n... GTFO Annars är skillnaderna mycket stora Redigerat 23 December 2007 av Denieru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=27883 Late f*n... det va en j*vla skillnad :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
need speed Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Alla ser ju att det är bilderna till höger som är verkliga :P Vad kan man säga? Äntligen börjar vanliga speldatorer klara av sån här grafik så det går att använda det i spelen. det är dom till vänster som e verkliga ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Fortfarande är det knappt någon dator som klarar av att maxa Crysis och få den där snygga grafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 I framtiden kommer man ju knappt kunna se skillnad på spel och verklighet :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Fortfarande är det knappt någon dator som klarar av att maxa Crysis och få den där snygga grafiken.2x 8800GTX 640, 2 GB ram och den rekommenderade processorn skulle nog klara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Spelar roll om det är på maxinställningar eller inte, spelet ser ju äckligt snyggt ut även om du bara har det på medel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Man skulle nog lättare se en skillnad om bilderna var större. Men jag kan hålla med om att Crysis har otroligt grym grafik. Riktigt snyggt blir det om man har shading på high (gör t.ex. så att plåten blänker i solen). Men om jag har det och har allt annat på low får jag bara 15 fps. :( Så jag spelar hellre på medium och några enstaka inställningar på high. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 hmm.DarkElf.den vänstra sidan är äkta.INTE HÖGRA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Snart kan man göra bättre grafik än verkligheten... Det är just det jag stör mig på, hatar spel med överrealistisk grafik!(tex crysis, kommer aldrig i hela mitt live köpa det.. Det glänser ju om karaktärerna <_< har aldrig sett att det glänser om någon normal människa i verkligeten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Snart kan man göra bättre grafik än verkligheten... Rent logsikt går det faktikst inte. Då hur det ser ut i verkligheten är så långt du kan nå när du skapar grafik. Bättre kan inte göras. Nu kommer någon säkert tycka ajg är dum i huvudet.Men jag talar sanning. Annars är Crysis riktigt nära verkligheten i sin grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.