Fruktnystan Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 ä titta på den här i ställe titta noga http://www.youtube.com/watch?v=ECouX9MK73I :D :D eller titta på den här http://www.youtube.com/watch?v=AYsi8LYUB0Y titta noga som f*n på den andra jag har :D Jag har sett för många sånna där för att luras. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Det var så förutsägbart att det inte blir kul. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 hehe under hjälmen är det än hjälm asso när ska vi få see hans ansikte LOL på riktigt..... jag får panik måste pfå see om han är en robot ... eller människa!!! Ja, jag och mina kompisar snackar hur mkt som helst om han e robot elr människa. Mina kompisar säger robot. Men en robot kan inte röra sej så.Jag HOPPAS det e en människa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 14 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 hehe under hjälmen är det än hjälm asso när ska vi få see hans ansikte LOL på riktigt..... jag får panik måste pfå see om han är en robot ... eller människa!!! Ja, jag och mina kompisar snackar hur mkt som helst om han e robot elr människa. Mina kompisar säger robot. Men en robot kan inte röra sej så.Jag HOPPAS det e en människa. det ÄR en människa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 (redigerat) asså det är nog ingen som har bestämt hur han ser ut utan hjälm. Ja varvade halo2 bara för att se om han tog av sig hjälmen och det ongrar ja nu i efterhand för man kunde ju dragit ut på det en bit :unsure: Redigerat 19 December 2007 av leeegolas93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Läs boken så förklaras det hur han ansikte ser ut. Det är en människa btw. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 26 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Läs boken så förklaras det hur han ansikte ser ut. Det är en människa btw. exakt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Läs boken så förklaras det hur han ansikte ser ut. Det är en människa btw.Vilken bok? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 (redigerat) Halo Novellerna. http://com.halosweden.com/index.php?option...6&Itemid=35 Redigerat 28 December 2007 av Matski Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Coool o: ty :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Han är en människa....man får veta vad han heter i den sista videon på halo 3...Han heter john! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LINKEN000 Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Använd spoiloer tags för dom som inte vill veta :closedeyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg