Easton Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 (redigerat) Nån Som Har En Kompis Som Jag? Som är snäll när man är ensam med han/hon, men sedan kaxig när man är med andra? Jag har en kompis i klassen, som är jätteschysst när jag är med han själv. Men sedan på skolan blir han asdivig, och säger att han är bäst på allting, han säger att han är snyggast osv. Är det så för er också? Nån som ni känner, eller kanske någon i klassen? Jag ska ta upp ett exempel hur han gör: På rasterna när vi spelar bandy, som dribblar han förbi en kille, som är "mindre bra" än alla andra. Så säger han "Ojdå, fintad, fintad! Jag äger ju alla här" Redigerat 31 Januari 2008 av epaaj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 eeh? jaha, och..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 Kompisen verkar inte vara en bra. Han vill bara ha dig för sig säljv och han vill bara umgås med dig, inte att du ska umgås med ngåon annan. Det är hans vilja. Säg ifrån bara. Då kommer det att lösa sig. Om jag har en sån kompis? Nä, har inte en kompis över huvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 Jag hade ett par på gymnasiet, men jag var ochså sån ibland så det jämnade ut sig i längden även om inte jag var lika jobbig som alla andra var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Malcolm i min klass är typ skjyst när jag är ledsen när ingen ser. Men när folk ser så ska han alltid mobba någon! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Japp, jag har en. Han är jättetrevlig när man är själv med honom, men när han är med en annan kille skämtar han hela tiden på andras bekostnad (och skämten är inte roliga, ingen skrattar, men han förolämpar folk). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 har oxå en sån kompis. typ när man är mä ahn e han skit schysst men i skolan tror han att han är störst, bäst och vackrast. (inget av dom stämmer). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Kompisen verkar inte vara en bra. Han vill bara ha dig för sig säljv och han vill bara umgås med dig, inte att du ska umgås med ngåon annan. Det är hans vilja. Säg ifrån bara. Då kommer det att lösa sig. Om jag har en sån kompis? Nä, har inte en kompis över huvudtaget. Synd för dig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Jag är sån, förutom att jag inte är snäll när man är ensam med mig heller :D Fast jag är inte elak egentligen >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 brukar ju vara tvärtom, att man blir mer kaxig när man e med kompisar, men det kan ju vara som du sa också. fast jag har ingen sån kompis :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Jo jag har en sådan "kompis", han kan vara jätte mysig om man är själv eller om det är en till med. Men annars är han mest kaxig, små korkad, dum och oerhört irriterande ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 (redigerat) min bästa kompis har flyttat. han har fått andra kompisar nu. på msn pratar han aldrig med mej :( :( :(. han var min bästa kompis! Redigerat 14 December 2007 av GunsNroses Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.