Hoppa till innehåll

Nån Som Har En Kompis Som Jag?


Easton
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 42
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Finns massa, 1/4 av mina kompisar är så.

 

Yep, min såkallade "bästa vän" är så. Fast hon har börjat bli skitdum när man är ensam med henne också <_< Som tex. förra veckan när vi var på stan så blev hon skitsur av ingen andledning så jag sa till henne "har jag gjort nåt, du verkar vara så sur..?" och hon bara "VAD f*n ÄR DITT PROBLEM?!" och stack. Fattar nada.. :huh:

Bara lite PMS, det går över. :)

 

Nae, jag tvivlar på att det är det :P Umgås knappt med henne längre ändå så...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har en polare som är sån, han e skitrolig och lite såhär barnslig när vi umgås tillsammans bara vi, men när det dyker upp andra, speciellt från hans nya klass(Vi gick i samma klass från ettan till nian och går i samma skola nu på gymnasiet men olika linjer) Han blir ganska högljud, han försöker göra sin röst mörkare än vad den egentligen är och han e allmänt uppkäftig. Men jag har diskuterat detta med andra polare och vi kom fram till att han bara har extremt dåligt självförtroende, han hänger alltid efter nån annan och verkar tro att han kan häva ur sig vad som helst mot mig bara för att stärka sin respekt hos sina polare...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Idag var det så igen. Vi skulle rösta till en sak. Så fort en kille (populär) räckte upp handen och ville rösta så hade han upp den också. Han fjäskar för honom lixsom. Det värsta är att jag sitter vid honom i klassrummet. Skitdrygt, han babblar non-stop.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nån Som Har En Kompis Som Jag? Som är snäll när man är ensam med han/hon, men sedan kaxig när man är med andra?

 

 

Jag har en kompis i klassen, som är jätteschysst när jag är med han själv.

Men sedan på skolan blir han asdivig, och säger att han är bäst på allting, han säger att han är snyggast osv.

 

Är det så för er också? Nån som ni känner, eller kanske någon i klassen?

 

 

Jag ska ta upp ett exempel hur han gör: På rasterna när vi spelar bandy, som dribblar han förbi en kille, som är "mindre bra" än alla andra. Så säger han "Ojdå, fintad, fintad! Jag äger ju alla här"

jadu, har en sån i min klass men ingen kompis han e min fiende.

 

han kan aldrig förlora då sticker han hem osv.

jag tror han vill ha dig som kompis bara för alla andra tkr han e jobbig, testa med att säga typ "måste vi köra bandy kan vi inte göra nåt annat" om han svara NEJ! då är han nog ingen bra polare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Nån Som Har En Kompis Som Jag? Som är snäll när man är ensam med han/hon, men sedan kaxig när man är med andra?

 

 

Jag har en kompis i klassen, som är jätteschysst när jag är med han själv.

Men sedan på skolan blir han asdivig, och säger att han är bäst på allting, han säger att han är snyggast osv.

 

Är det så för er också? Nån som ni känner, eller kanske någon i klassen?

 

 

Jag ska ta upp ett exempel hur han gör: På rasterna när vi spelar bandy, som dribblar han förbi en kille, som är "mindre bra" än alla andra. Så säger han "Ojdå, fintad, fintad! Jag äger ju alla här"

 

Jag har en sån kompis, eller hade för jag trötnade på han för han var snäll med mig men kaxig med andra

fet text: men visa honom var skåppet ska stå

dribbla förbi honom och se vad han säger då

 

så är väll dom flesta ? dom anpassar sej efter sin omgivning...jag t.ex är rätt shysst säjer många, på nätet o telefon osv. men i verkligheten är ja killen som aldrig pratar, har mp3n på hög vol för att slippa höra andra, oO

det är ju så

"man blir som man umgås" brukar jag säga

Redigerat av Jonas_95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

så är väll dom flesta ? dom anpassar sej efter sin omgivning...jag t.ex är rätt shysst säjer många, på nätet o telefon osv. men i verkligheten är ja killen som aldrig pratar, har mp3n på hög vol för att slippa höra andra, oO

det är ju så

"man blir som man umgås" brukar jag säga

 

Svaga människor ja. Gäller ju att våga vara sig själv också.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...