Lynott Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 MSN har slutat funka för mig , när jag ska starta en konveskon (stava) så kommer det oupp en ruta, du kan inte starta en konvestion med (namn) har testat laga den, har testat att avinstalera och instalera igen men inget funkar ........ hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Säker på att din MSN-konto är giltigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 26 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Säker på att din MSN-konto är giltigt?Vad menas? Har haft samma i urminnes tid... (dvs typ 5 år) fattar inte varför den ska lägga av nu ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 (redigerat) Om du använder hotmail måste du vara inne en gång i månaden annars tas ditt konto bort. EDIT: Pröva om du kan logga in på din mail. Redigerat 26 Oktober 2007 av Chainsawkitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 26 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 (redigerat) Gick in på hotmail nu, ska testa MSN... EDIT : Nope same thing... Redigerat 26 Oktober 2007 av amOt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Menar du att samma sak händ epå hotmail eller att hotmail fungerade men inte MSN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Menar du att samma sak händ epå hotmail eller att hotmail fungerade men inte MSN?Fel forum? Aja , allt du behöver göra är att göra en ny :S , testa o se om d funkar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 27 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Menar du att samma sak händ epå hotmail eller att hotmail fungerade men inte MSN?Fel forum? Aja , allt du behöver göra är att göra en ny :S , testa o se om d funkar . funkar ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Menar du att samma sak händ epå hotmail eller att hotmail fungerade men inte MSN? Fel forum? Aja , allt du behöver göra är att göra en ny :S , testa o se om d funkar . funkar ej Hade samma problem som dig. Men Poison (:wub:) hållde på att spamma mig på msn så frös min MSN när jag loggade in. Fick byta msn till en högre version eller mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Testa om det inte är brandväggen som blockar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Passa på att gå ut och lek då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Msn är relativt dåligt, det har fler buggar än vad det har fördelar. Mitt krånglar alltid antingen loggar det ut mig hela tiden, eller så kan jag inte skriva till någon, eller så fryser det min dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.