Gäst nissling Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 (redigerat) Läs rubriken. Det finns två eller tre sjuka killar i våran lilla stad. En av dom är en lång, finsk man med glasögon som har någon psysiksjukdom. Han tar bussen till närmaste centrum för att åka till apoteket där han ska köpa någon medicin. Han heter typ Pekka och brukar gå omkring och mumla för sig själv. Sedan läser han någon finsk psalmbok högt för sig själv. Han byter bok varje år. För f*n asså, ge honom en svensk bok så man fattar vad han säger. En annan kille är också ganska sjuk. När man t.ex. sitter vid busshållplatsen så frågar han "Vad har du för märke på dina jeans?" eller liknande. Om man svarar "Jag vet inte" då får man ett sjukt svar. "Jag kan kolla om du vill, du får 10 kronor då". J*vla b*g pedofil. Den sista är sjukast. Han (drygt 25 år) har varken någon sjukdom eller liknande, men hans IQ är lägre än hans ålder. En gång satt jag på bussen och han satt sig bredvid mig. Då frågade han en sak. Vi tar det som en saga då han har första repliken, sedan jag, sedan han osv. "Kan inte du sitta i mitt knä" "Varför skulle jag göra det" "Det är roligt. Du får fem kronor då" "Nej tack" "Femtio kronor då" "Nej tack" "Men vad ska jag göra för att du ska sitta i mitt knä då" "Hm, jag vet! Gå av bussen nu, spring till nästa busshållplats (den låg ca 3 killometer därifrån), spring tillbaka igen och gå på bussen" "Ja! Det går jag med på" Han gick av bussen och sprang iväg, MOT NÄSTA BUSSHÅLLPLATS. Det var inget skämt. Ärligt. Vilket j*vla pucko. Redigerat 27 Oktober 2007 av nissling Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 (redigerat) Vi har 3 som är lite knäppa, Kilimojen - Har någon knepig sjukdom, kan inte prata så bra, men är förövrigt ubersjyst! Mulken - Röker hela jäkla tiden, och är enligt min åsikt dum i huvet. Dubbelerik- Cykeltjuv så det ryker, sägs även att han knarkar. glömde ju nästan en.. Det finns en person, som bara går och säger hej XD Redigerat 27 Oktober 2007 av InTech Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Überschyssta killar kan man inte få nog av. Kom och tänka på en till kille som bor i samhället. Han jobbar som vägarbetare och är kortbäxt med glasögon. Har väl något svårt att prata, men är riktigt schysst när man lär känna honom. Han tar alltid 8:17 bussen som jag brukar ta, varje dag förutom helger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 I min stad finns det en stor idrottsplan.Och på cykelvägen runt den så brukar det gå en lite halvsjuk "kille" som går runt med ett hemgjort Legoflygplan.Men han säger alltid "hej" och är jättesnäll mot en. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Min mamma och jag kom på detta wierdot. Min svärfar gick till Pizzerian, vi hade precis varit på Burlövscenter. Vi väntar på min svärfar. En kille som var väldigt smal, svensk, lång säkert heroinberoende kom fram och sa: Är du G?. Min Mamma har aldrig varit innne i dessa förkortningar och skit. Så hon bara: Vadåå G, jag tycker du ska gå nu innan min man kommer. Killen går ett steg och kommer tillbaks och frågar : Hur stor är din man? Min mamma säger, snälla du gå, men han säger ; Ursäkta vet du vad som händer? Min mamma och jag svarade både Nej, han började böla och sa, ne nu blir jag ledsen 5 gånger typ. Sen kommer svärfar bara; vad f*n vill du. ' killen kunnde inte stå på benen. Detta hände i Malmö. svärfar = mammas pojkvän, eg inte svärfar men w/v Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Gunnar - Går runt med händerna bakom ryggen och säger hej till alla. Cyckel Ingemar - Har ständigt snorkusar hängades utanför nästan och är senil Chips man - Köper 10 Chips påsar per dag och har samma kläder året runt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 På min skola finns det en kille som leker att han är en bil hela dagarna. Han går runt och gör massa ljud, låtsas att han har ratt framför sig ibland och brummar lite. Han har alltid ryggsäcken under jackan vilket gör att han inte kan springa ordentligt (han springer väldigt mycket). Det gör att han påminner om en folkvagn, för jackan är även ljusblå. Han pratar aldrig normalt utan pratar alltid som en bebis. Han sitter aldrig stilla utan måste hela tiden gå runt. Om han ska någonstans tar han ofta långa omvägar bara för att kunna hänga sig i lyktstolpar och klättra på bänkar. Det sistnämna kanske inte är så konstigt eftersom han bara går i 6:an och är allmänt omogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Finns en som kallas polen han har alltid en overall på sig, som är grön och han har haft den i 7 år. Hans pappa är typ 70 år och har varit fotbollspelare, och är för övrigt kallad skogsmusen. Det finns en tant som går runt och ser ut som en häxa, hon köper cola varje dag och har kruligt hår. Det finns en man som ser skum ut, han har suttit i fängelset och han är lång, han går som en soldat(helt rak i kroppen) det ser skumt ut. Det finns en utlänning som alltid går med luvan för huvudet och kollar ner i backen, och han går alltid förbi mitt hus. det finns också en massa som är fulla typ varje dag + massa knarkare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 svärfar = mammas pojkvän, eg inte svärfar men w/vDu menar styvfar eller plastfarsa. De betyder samma sak, men jag tycker styvfar låter mer hövligt. Svärfar är pappa till den man gifter sig med... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Gusta Wasa: Är jätte snäll, cyklar överallt. Är lärarevikare på vår skola. Arne Mockholm: Har samma kläder alltid, har inte badat/Duschat på några år. Kör flakmopper å dricker Skaddefax: Duschar/badar aldrig är ca 50 år och bor på ålderdomshem :o! Sen har vi än till: Har typ mega bra kondis, kan inte prata, jättesnäll ändå, bor på ålderdomshem och är nog 80 år, går varje dag för att han inte får cykla längre. Är inte riktigt riktig. Duschar aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Finns en på vår skola som är som Rainman. Hon har typ memorerat hela skolkatalogen, och sen kan hon tydligen vart alla gator på Södermalm ligger. Hon brukar gå och hälsa på alla även om man inte har pratat eller sett henne förut. Hon har aldrig pratat med mig, me jag har hört henne. För några år sen fanns det en som brukade gå utanför mitt hus och prata med sig själv med händerna bakom ryggen. Han luktade underligt, men han var antagligen inte farlig eller nåt sånt, han var bara lite udda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 (redigerat) Sjukt. Han som är finsk vill några i klassen veta vart han bor. Dom vill tydligen kasta ägg på han hus. Redigerat 28 Oktober 2007 av nissling Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.