Gäst nissling Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Det är en kille. Konstig kille i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Daniel hade en leave britney alone t-shirt på sig i idol igår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Jag tror att det är fejk bara för videons skull, känns inte så troligt att han skulle överreagera så för någon han inte känner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Är det en kille? Nu fick jag f*n en shock xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Ser väldigt fake ut, eftersom han "gråter" men det kommer inga tårar, och så överreagerar nog inte någon så ens om hans/hennes idol råkat ut för något riktigt allvarligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Lite överreagerat, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 (redigerat) Är det en kille? Nu fick jag f*n en shock xD Man ser lätt att det är en kille. Redigerat 4 November 2007 av DraggO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.