Niceguy Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Hej alla! Köp absolut inte powerleveling till ditt world of warcraft account ! De komemr att lvla dig osäkert även om dom säger att det är säkert. Sen kommer blizzard att märka det och sedan banna er för alltid! Jag köpte powerlvling en gång då blev jag bannad, sen fick jag det i present så min kusin la in det på mitt account så jag blev bannad på det accet oxå!! (Hadde en 70 epic rogue och en PvP 70 hunter) !!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Är man så dum så att man köper powerlevlning får man skylla sig själv...och hur kom din kmpis åt ditt account? Har han ditt account info eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Är man så dum så att man köper powerlevlning får man skylla sig själv...Exakt, ska det vara så j*vla svårt att levla? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Ja, jag är på level 55 efter nästan ett helt år nu... f*n. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Ja, jag är på level 55 efter nästan ett helt år nu... f*n. har lång playtime har du? jag blev 70 på 24dar playtime :P håller med StriKers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Att folk alltid måste hålla på och fuska sej till massa levlar hela tiden. Spela normalt FFS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 (redigerat) Ja, jag är på level 55 efter nästan ett helt år nu... f*n. har lång playtime har du? jag blev 70 på 24dar playtime :P håller med StriKers 24 days ganska länge:/----> 17 days[off-topic :|] Redigerat 31 Oktober 2007 av Krook Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Om man bara levlar, inte hänger runt i Citys och tigger boost och sånt. Så kan man enkelt få 13 days played på 1-60. Så levla själv. Power levling suxorz :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Eh.. De flesta vet ju att powerlevling är fusk och man blir bannad (?). Det är ju alltid en risk att förlora saker när man ger ut acc info. Så varför äns varna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Powerlevling är ju oftast fake.Wow spelare gör ju allt för att få Accounts eller guld."Skicka Account och pass till [email protected] så får du level 70!".Stackars de lvl 20 som tror på sånt :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
battle_for_pow Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 Ja, jag är på level 55 efter nästan ett helt år nu... f*n. har lång playtime har du? jag blev 70 på 24dar playtime :P håller med StriKers 24 days ganska länge:/----> 17 days[off-topic :|] 17 days ganska länge ;P ---> 10 days [off-topic :|] btw om du är i lvl 55 efter ett år...... vad gör du då när du spelar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 Ja, jag är på level 55 efter nästan ett helt år nu... f*n.lol, då borde du lära dig att questa hörrö, tar högst ett halvår att bli 70 om det är ens första char Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg