negR Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 för billigtj*vla snobb, hur kan nåt vara för billigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Min mössa kostade 199:- och den var inget märke men skön är den. Fattar inte varför man måste gå ut med en 700:- mössa för när en för 30:- värmar öronen lika mycket fast lite svårt att hitta en för 30:- om man inte köper av en gatuförsäljare :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 inte i finland, finns inte billigare vad jag har sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Varför fortsätter ni diskutionen? Ofta man vill köpa en mössa mitt i sommaren, han har troligen redan köppt en utan att bry sig om er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Kolla datumet på inlägget också -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mojje10 Skrivet 27 April 2012 Rapport Dela Skrivet 27 April 2012 (redigerat) Kask mössor är grymma lite dyra men det kan det vara värt. REKLAM Redigerat 27 April 2012 av Draghon Blah, reklam//Draken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 April 2012 Rapport Dela Skrivet 27 April 2012 Hahaha vafan är det här för bump? :D Står fast vid att man kan hitta perfekt fungerande mössor för 30 spänn, köpte en med ett bandtryck som jag lyssnade på väldigt mycket (när jag väl köpte mössan). Anyway, rolig tråd, så jag låter den vara öppen en stund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 28 April 2012 Rapport Dela Skrivet 28 April 2012 Jag tycker inte att 200 kr är dyrt för en mössa :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 April 2012 Rapport Dela Skrivet 28 April 2012 Studentmössan däremot. Den är dyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 April 2012 Rapport Dela Skrivet 28 April 2012 Studentmössan däremot. Den är dyr.Ja, den är väl förhållandevis dyr men de flesta tycker nog det är värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 April 2012 Rapport Dela Skrivet 28 April 2012 Ja, den är väl förhållandevis dyr men de flesta tycker nog det är värt det.Köpte aldrig någon studentmössa. Påhitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 April 2012 Rapport Dela Skrivet 28 April 2012 Köpte aldrig någon studentmössa. Påhitt.Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.