Svampen2 Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 jag tycker det är OK bara man använder resten av djuret ochså som tex kött osv men inte för bara pälsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 jag tycker det är OK bara man använder resten av djuret ochså som tex kött osv men inte för bara pälsen Är det OK att dra av pälsen av dom levand alltså?? DET ÄR FÖRh*lvete INTE APOR SOM GÖR SÅNT, DET ÄR GULA KUKHUVUDEN MED ETT BEN UTAN HJÄRNA OCH ÖGON!!!! DET ÄR f*n INTE KLOKT!!! JAG HATAR PÄLSAR OCH KINESER!!! BWWWWHWHWHAAHAHAHAAAAHAAAHAHAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 jag tycker det är OK bara man använder resten av djuret ochså som tex kött osv men inte för bara pälsen Är det OK att dra av pälsen av dom levand alltså?? var i hennes post står det att det är okej att slita pälsen av medvetna djur, resten av din post är inte värd att kommentera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 (redigerat) jag tycker det är OK bara man använder resten av djuret ochså som tex kött osv men inte för bara pälsen Är det OK att dra av pälsen av dom levand alltså?? hallå man kan väll döda dom först? Redigerat 27 Mars 2008 av Gamer95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 (redigerat) jag tycker det är OK bara man använder resten av djuret ochså som tex kött osv men inte för bara pälsen Är det OK att dra av pälsen av dom levand alltså?? DET ÄR FÖRh*lvete INTE APOR SOM GÖR SÅNT, DET ÄR GULA KUKHUVUDEN MED ETT BEN UTAN HJÄRNA OCH ÖGON!!!! DET ÄR f*n INTE KLOKT!!! JAG HATAR PÄLSAR OCH KINESER!!! BWWWWHWHWHAAHAHAHAAAAHAAAHAHAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Varför hatar du kineser för?Många kineser behöver päls eftersom dem inte har kläder och ha på sig, lätt för dig och säga som har staten bakom dig med skattkistan varje månad, men nej, det är inte så i resten av världen. Det är naturens system helt enkelt, djuren äter ju också upp varann och dödar varann. Men jag är emot att man flår djur för rikemansbruk <_< Jag såg en kvinna med väska av kaninpäls, f*n vilka flåtankar man fick mot henne. Redigerat 29 Mars 2008 av Hummerpojken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 (redigerat) OMG, dom måste inte plåga djuret. Har hört att kineser äter hund kött också. Redigerat 1 April 2008 av ArsenalGeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 OMG, dom måste inte plåga djuret. Har hört att kineser äter hund kött också. Ja? Vi äter kokött, so? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Dom steker mest troligen inte hundarna levande. Gamer95: De dödar dem inte först, de flår dem levande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 OMG, dom måste inte plåga djuret. Har hört att kineser äter hund kött också. Ja? Vi äter kokött, so? Ja? Man kan äta kokött. Men hund är mer ett sällskaps djur :o Vem skulle vilja ha hundpäls på sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 OMG, dom måste inte plåga djuret. Har hört att kineser äter hund kött också. Ja? Vi äter kokött, so? Ja? Man kan äta kokött. Men hund är mer ett sällskaps djur :o Vem skulle vilja ha hundpäls på sig? So? Om man har kor som sällskapsdjur? Eller du menar Djur som man sällan har ngn nytta av = Sällskapsdjur? Varför inte göra ngn nytta av dem då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 OMG, dom måste inte plåga djuret. Har hört att kineser äter hund kött också. Ja? Vi äter kokött, so? Ja? Man kan äta kokött. Men hund är mer ett sällskaps djur :o Vem skulle vilja ha hundpäls på sig? Det finns människor som har får, lam, kor ute på landet för sällskap.Vissa folkgrupper behandlar kossor som gudar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 OMG, dom måste inte plåga djuret. Har hört att kineser äter hund kött också. Ja? Vi äter kokött, so? Ja? Man kan äta kokött. Men hund är mer ett sällskaps djur :o Vem skulle vilja ha hundpäls på sig? Det finns människor som har får, lam, kor ute på landet för sällskap.Vissa folkgrupper behandlar kossor som gudar. Kanske, men är fortfarande fel att plåga dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.