Gäst GunsNroses Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 (redigerat) mitt sämsta köp var. seek and destroy. ett spel för 99:- småtöntigt. jag tröttnade på det direkt. Redigerat 1 November 2007 av GunsNroses Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Sky Odyssey, var inte ens värt dem 49 man fick det för. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Kessen 1 var absolut inte värt 49:-! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 (redigerat) Kessen 1 var absolut inte värt 49:-! jo..det va ju lite tråkigt ibland. fast det va bra film scener. fast väldigt enformigt. mitt sämsta köp var. seek and destroy. ett spel för 99:- småtöntigt. jag tröttnade på det direkt. är du galen, det är ju skit kul :P. har varvat det typ 4 gånger nu. rekomenderar :D andra världskriget fast alla är fordon. *oj glömde säga mitt sämsta :P Final Fantasy X-2..sjukt tråkigt..spelat 1 gång bara. ingen aning om vad det kostade. va nog ta tre betala för 2 erbjudande.* Redigerat 2 November 2007 av TheGreatest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Final Fantasy X man attackera varsin gång värsta tråkigt fighting system! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Snowboard racer 2 Skjukt tråkit. Det enda bra var att köra mot snögubben som man ska köra på typ 3 ggr för att vinna. Min syrra älskade det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Unlimeted saga, det är som pjäser man flyttar runt enda gången man får göra ngt annat än att flytta runt sin pjäs på planen är när man slår en fiende. Riktigt kasst spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 pilot down är helt cp skadat det är skrat retande :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Hm, Headhunter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ixam Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 This is football 2005 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 (redigerat) Final Fantasy X man attackera varsin gång värsta tråkigt fighting system! de e skit kul och man går inte varsin gång man vår white magic så kan man lära sig haste. och då kan man göra attacker oftare eller så gör man slow. j*vla mongo vem f*n anmälde mej?!! Redigerat 7 November 2007 av Emomilol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Final Fantasy X man attackera varsin gång värsta tråkigt fighting system!man måste nog gilla den sortens spel för att uppskatta FFX, jag älskar spelet :D men det största spelmisstaget till ps2 heter harry potter och hemligheternas kammare, så hilmla askasst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg