thepokemon Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Skrivet 9 Mars 2004 hej e det nån som vet vart man hitttar en pokemon som heter Missingo på pokemon cristal? Eller en annan pokemon som heter Smeargle på pokemon cristal?eller Dunsparce? :unsure:
Gäst Andreasswf Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Skrivet 9 Mars 2004 jag kan svara på missingo frågan det funkar EJ bara om du linkar tror jag
thepokemon Skrivet 9 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 9 Mars 2004 linkar?hur då?linkkabel?vad är missingo för pokemon?vad menar du :huh:
DragonMaster Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Skrivet 9 Mars 2004 man kan väl inte få missingo på crystal? bara på röd och blå!? :blink:
thepokemon Skrivet 9 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 9 Mars 2004 vet ej!vad e missingo för nåt nån pokemon eller vad? :blink:
DragonMaster Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Skrivet 9 Mars 2004 den är mer som ett "fel" i spelet, men jag tror det är en fågel. den syns inte. bara som konturer.
thepokemon Skrivet 9 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 9 Mars 2004 aha....men e det nån som vet vart man hittar en pokemon som heter Smeargle????????????????????????????????+ :blink:
-=jedi knight=- Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Skrivet 9 Mars 2004 Missingno. heter den(punkten är viktig för rätt stavare) det är en beta simulator(alla spel har en) som man testar spelen först med och i vissa spel fastnar lite beta i minnet för det är svårt att radera det helt när man har matat in den i spelet
Gäst Tutankoopa Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Skrivet 11 Mars 2004 Man pratar med gubben som sov i början av spelet sedan frågar han om du vill se hur man fångar pokemon dett vill du när du har sett det så flyger du till Cinnarbur island Nedanför Pokemongymet i sjön simmar man INNTILL kanten Man möter Han där.
thepokemon Skrivet 12 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 12 Mars 2004 men..vem e det som sover på början av spelet??? :huh: och e det verkligen Smeargle du menar?
Rekommendera inlägg