kimen Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 http://imgupl.sleekassets.com//files/5/tutorial%20brush%20copy2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Annars kan man bara gå file>open. Likadant som du öppnar en bild. Sedan väljer du brushen eller brushpacket. Man kan göra likadant med fonter, allt går att öppna genom open. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Att Dubbelklicka på dem funkar bra också. Och om dom ligger i .....//Presets så behöver man inte trycka load brushes, dem ska ligga i en lång lista som kommer upp direkt när man tryckr på pilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Varför ska du lägga in dem i mappen "Brushes" om du sen ändå gör "Load Brushes"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 3 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Varför ska du lägga in dem i mappen "Brushes" om du sen ändå gör "Load Brushes"? Vissa tycker det är lättare att hitta brushes i en map, än att ha 2000 brushpacks i en lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Bra för dom som behöver Brushes, typ jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azade Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 najs tutorial men när jag ska load dem så gör jag helt enkelt så att jag tar Edit > Preset Manager och laddar dem där ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.