Boffaroffe Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 det som knäcker är skolans FISKPUDDING som innehåller 99,9% gelatin och resten gegga. Och den skirade smöret innehåller 100% rent *rin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 vi kommer aldrig få det. :( dumma matkärringar! bra sagt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 de äkligaste...e nog en gång då vi fick fisk som smakade torr citron med en sås som smakade varm vanilj yoghurt!!! endast riset var ätligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Va? Vårt ris är torrare än Shahara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Kanske inte riktigt så torrt 0013, men förstårdig. Vi har också jätte tort ris. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 kall potatis... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Kanske inte riktigt så torrt 0013, men förstårdig. Vi har också jätte tort ris. Nej men super torrt. Jag tycker vi ska ha Jasminris Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 fast i vår skola tror dem matten är värsta bra asså lärarma igår fick vi lazanie dem sa nu har vi lagat godaste matten så sa jag grött är godare därför att man fick så lite o osten är torr <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 varån potatismos den som luktade spydde på en gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 jag gillar maten vi får i skolan. men en gång fick vi några biffar med oliver i. jag trodde jag skulle spy! :angry: sen dess har jag hatat oliver... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 förut la dem kavjar med köttbullar o brun sås jag spydde det är sant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 jag gillar maten vi får i skolan. men en gång fick vi några biffar med oliver i. jag trodde jag skulle spy! :angry: sen dess har jag hatat oliver... Oliver i biffar :blink: blä..vad äckligt det låter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg