Kanji Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Sejfile utan nånting på, bara potatis,BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Det äckligaste jag har ätit i skolan är köttgryta!Jag höll på att spy! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 (Silver Star @ 04/04-2004 22:06:32) jag gillar maten vi får i skolan. men en gång fick vi några biffar med oliver i. jag trodde jag skulle spy! :angry: sen dess har jag hatat oliver... Oliver i biffar :blink: blä..vad äckligt det låter. det var mosade oliver...men i alla fall det var ÄCKLIGT!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Mosade Oliver..Ännu äckligare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 OLIVER?!?!BLÄÄ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 lapskojs & pulverpotatismos(för det smakar bara pulver). fy f#####n va äckligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 OLIVER?!?!BLÄÄ! Pliver har knappt nån smak. Det känns inte i biffar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 korv tycker inte jag om den är hård nästan som knäkebröd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Det äckligaste jag har ätit är ärtsoppa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 pitzafisk och fiskbenedich typ samma men smakar pyton det är rå fisk som är uppskuren som pitza och nån sås på toppen som smakar avföring blä!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Det äckligaste jag har ätit i skolan är köttgryta!Jag höll på att spy! Var köttbitarna typ sega och sladdriga, eller?BLÄÄÄÄ!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 pitzafisk och fiskbenedich typ samma men smakar pyton det är rå fisk som är uppskuren som pitza och nån sås på toppen som smakar avföring blä!!!!!!! Så du äter bajs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg