Gäst IngweCalanor Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 vart kan man hitta rpg maker nånstans letade på google men hittade inget :( så skulle nån kunna berätta vart man kan hitta det?!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Säkert att du inte hitta nått på Google? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Jag testade och hittade massvis med sidor där man kunde ladda ner all 3 RPG Maker, du måste ha sökt på fel sak. Men iallafall, här är en sida där du kan ladda ner RPG Maker 2000, 2003 och XP. LÄNK Rekommenderar RPG Maker 2003, XP är lite bättre men det finns väldigt lite resurser i det från början, så till det måste du skaffa alla sprites och sånt själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wico Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Jag testade och hittade massvis med sidor där man kunde ladda ner all 3 RPG Maker, du måste ha sökt på fel sak. Men iallafall, här är en sida där du kan ladda ner RPG Maker 2000, 2003 och XP. LÄNK Rekommenderar RPG Maker 2003, XP är lite bättre men det finns väldigt lite resurser i det från början, så till det måste du skaffa alla sprites och sånt själv. Nice :P Då ska jag göra WoW :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PirateLord Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 (redigerat) kull att ni gila det och öpna en tråd med det :D men på dem värconer jag har kört så e det bara gratis i 30 dagar <_< det är det i jalafal på rpg maker 2000 om du inte stenger av rpg maker så endras inte tiden så steng inte av när det är 2 eller 1 dag kvar tips ;) Redigerat 4 November 2007 av DragoNMarK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PirateLord Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 antingen så kiter du i det efter 30 dar eller köper det vet inte vad det kostar och det fins nog på www.download.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IngweCalanor Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Jag testade och hittade massvis med sidor där man kunde ladda ner all 3 RPG Maker, du måste ha sökt på fel sak. Men iallafall, här är en sida där du kan ladda ner RPG Maker 2000, 2003 och XP. LÄNK Rekommenderar RPG Maker 2003, XP är lite bättre men det finns väldigt lite resurser i det från början, så till det måste du skaffa alla sprites och sånt själv. tack KuzanE hoppas det e ett roligt programm :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PirateLord Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 det är det om man vet hur man jör :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 (redigerat) om man vet hur man gör? Det är ju det simplaste programmet för att göra spel som finns!!! Det är ju till och med jätte lätt att göra nya fiender o.s.v. Redigerat 6 November 2007 av Firecracker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Jaha? Just därför det blir kul, man måste inte sitta så jätte länge för att få ett halv okej spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Sökte du värkligen på google? Första länken när man söker på "RPG Maker" är ju rätt så det är ju bara att trycka på feel lucky. -.- aja, bra att du hittade det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.