Hoppa till innehåll

Top 5, Som Du Vill Ha!


GangsterTwist
 Dela

Rekommendera inlägg

1: Assassins Creed... Alltså jag ska köpa de direkt alltså!...

2: Haze.. Det är ju så himla grymt och ska köpa de också direkt! ^^

3: Resident Evil Alltså jag är resident evil f*n så självklart att man köper de.. ^^

4: MGS4.. Först så trodde jag att de skulle vara dåligt... Typ skit... Men sen när jag såg gameplay vidden idag så... KÖPAKÖPAKÖPA!

5: Home (Inte DIREKT ett spel men jag längtar som f*n efter de) :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. MGS 4: Guns of the Patriots (Gillar inte fps så mkt men det här ser ju otroligt ut förfan :P ser mö roligare ut än Halo 3 iaf)

2. Rock Band (beroendeframkallande?)

3. GTA IV

4. Final Fantasy XIII

5. Assassins Creed (får inte nån högre placering p.g.a att det inte är ngt rollspel, om det hade varit det hade det varit oslagbart)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

SeriousSam: Vad f*n gör du här på fuska.se egentligen? Du gör ingen nytta, du hjälper ingen.

DU ÄR HELT J*VLA STÖRD!

 

Min lista:

1. Call of Duty 4: Modern Warface

2. Need for Speed: ProStreet

3. Battlefield: Bad Company

4. Killzone 2

5. Home

Redigerat av bladefinor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

AVUNDSJUKA! :meddum: :visslar:

 

 

SeriousSam: Vad f*n gör du här på fuska.se egentligen? Du gör ingen nytta, du hjälper ingen.

DU ÄR HELT J*VLA STÖRD!

Fanboys. ^_^

 

Men för On-Topic.... eftersom att de enda bra kommande (exklusiva) spelen till PS3 är Final Fantasy XIII och Metal Gear Solid 4 säger jag väl dem... även om det bara är en tidsfråga innan de utannonseras tilll 360.

Redigerat av Kabby
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

SeriousSam: Vad f*n gör du här på fuska.se egentligen? Du gör ingen nytta, du hjälper ingen.

DU ÄR HELT J*VLA STÖRD!

Fanboys. ^_^

 

Men för On-Topic.... eftersom att de enda bra kommande (exklusiva) spelen till PS3 är Final Fantasy XIII och Metal Gear Solid 4 säger jag väl dem... även om det bara är en tidsfråga innan de utannonseras tilll 360.

 

Nja, MGS4 håller nog Sony för sig själva om jag inte misstänker fel.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...