purjo Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 skolmenistern har bestämmt att man inte får ha häng för långt ner hörde jag på TVn och några skolor har redan börjat med detta jag får panik! vad tycker ni? "menistern" Well done m8! (: Sen så säger jag bara, lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 För jävligt, det är väl våra problem om vi vill att alla ska se om vi skiter på oss. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Ja, precis. Om dom vill att jag inte ska ha häng får dom dra upp byxorna på mig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Man ska få ta på sig vad man vill, alla moralkärringar och moralgubbar kan dra åt h*lvete! Varför ska man inte få ha häng? Är det för att dem förknipar det med musik som hiphop&rap? Vafan dem kan ta och lyssna på deras j*vla Mozart i taket. Håller faktiskt med.Inte för att jag har häng, men folk ska få i princip få klä sig hur dom vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Njae, här i Sverige har det inte gått för långt ännu iaf ;) Men om ni sett inslaget som visades på dansk tv (Youtuba) så märker ni nog att danskarna överdriver lite. Liksom, vem f*n har så mycket häng att kuken hänger ute?! Visst, lite häng går väl bra, men man ska väl inte ha så mycket att ens omgivning inte skulle märka någon skildnad om man valde att helt ta av sig byxorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Njae, här i Sverige har det inte gått för långt ännu iaf ;) Men om ni sett inslaget som visades på dansk tv (Youtuba) så märker ni nog att danskarna överdriver lite. Liksom, vem f*n har så mycket häng att kuken hänger ute?! Visst, lite häng går väl bra, men man ska väl inte ha så mycket att ens omgivning inte skulle märka någon skildnad om man valde att helt ta av sig byxorna. Tack för den.. Häng i mitt hjärta <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NuTc4sE Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Men, Dra upp byxorna era j*vla hiphoppers eller vad f*n ni är för något. Bonläppar. Bara småglin som tror dom är tuffa som har häng ner till knäna. <_< DÄR SATT DEN! jag håller med dej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Men, Dra upp byxorna era j*vla hiphoppers eller vad f*n ni är för något. Bonläppar. Bara småglin som tror dom är tuffa som har häng ner till knäna. <_< DÄR SATT DEN! jag håller med dej! man får f*n ha max 5cm häng... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Men, Dra upp byxorna era j*vla hiphoppers eller vad f*n ni är för något. Bonläppar. Bara småglin som tror dom är tuffa som har häng ner till knäna. <_< DÄR SATT DEN! jag håller med dej! man får f*n ha max 5cm häng... nej, häng ser fult ut och det ser bara allmänt bögigt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Det är ju bara jobbigt att ha Byxerna nere vi knäna <_< lite häng kan man väll få ha men när dom är nere vid knäna och låren är det väll lite väll långt nere.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Men, Dra upp byxorna era j*vla hiphoppers eller vad f*n ni är för något. Bonläppar. Bara småglin som tror dom är tuffa som har häng ner till knäna. <_< DÄR SATT DEN! jag håller med dej! man får f*n ha max 5cm häng... nej, häng ser fult ut och det ser bara allmänt bögigt ut hälsa de på ålderdomshemet från mig=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 Men, Dra upp byxorna era j*vla hiphoppers eller vad f*n ni är för något. Bonläppar. Bara småglin som tror dom är tuffa som har häng ner till knäna. <_< DÄR SATT DEN! jag håller med dej! man får f*n ha max 5cm häng... nej, häng ser fult ut och det ser bara allmänt bögigt ut Ne, ser snyggare ut än att ha byxorna uppe vid magen. Häng-förbud kommer till våran skola snart, ja kommer vägra :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.