Dezen Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 Men, Dra upp byxorna era j*vla hiphoppers eller vad f*n ni är för något. Bonläppar. Bara småglin som tror dom är tuffa som har häng ner till knäna. <_< DÄR SATT DEN! jag håller med dej! Bara en sak för att alla ni "anti-hängers" ska fatta, man har inte häng ner till knäna, man har häng så kallingen syns, inte halva benet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 Men, Dra upp byxorna era j*vla hiphoppers eller vad f*n ni är för något. Bonläppar. Bara småglin som tror dom är tuffa som har häng ner till knäna. <_<Du, jag är ingen j*vla bonne elelr hiphopare. Jag är mer hårdrockare eller nått. Kalla mig småglin? Har du rätt till det? Nej.Jag har rejält med häng. Det är snygg och det är skönt. So w00t? Har ni problem med det? Är ni sånna som säger: "Hänger är så förra månaden, midja är inne" Sedan drar upp byxorna så mkt ni kan? Jag blev lite arg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 (redigerat) har ni nåt emot bönder elr? :o on topic: hatar sånt där skit, man ska väll få klä sej hur man vill?! Redigerat 19 December 2007 av adde94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 Men, Dra upp byxorna era j*vla hiphoppers eller vad f*n ni är för något. Bonläppar. Bara småglin som tror dom är tuffa som har häng ner till knäna. <_< DÄR SATT DEN! jag håller med dej! man får f*n ha max 5cm häng... nej, häng ser fult ut och det ser bara allmänt bögigt ut Ne, ser snyggare ut än att ha byxorna uppe vid magen. Häng-förbud kommer till våran skola snart, ja kommer vägra :> Så vadå? Antingen har man byxorna uppe vid magen eller så har man häng? Och du var ju inte lite trångsynt ^^ Ha byxorna som man ska ha dem, och om underkläderna råkar synas lite när man böjer sig ner så får det vara, men gå för i h*lvete inte omkring med byxorna vid knäna -_'- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Så vadå? Antingen har man byxorna uppe vid magen eller så har man häng? Och du var ju inte lite trångsynt ^^ Ha byxorna som man ska ha dem, och om underkläderna råkar synas lite när man böjer sig ner så får det vara, men gå för i h*lvete inte omkring med byxorna vid knäna -_'- Vem har sagt att vi går runt med byxorna vid knäna? och du kallar mig trångsynt >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 har ni nåt emot bönder elr? :o on topic: hatar sånt där skit, man ska väll få klä sej hur man vill?! anti-bönder XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Helt korkat.. Varför får man inte ha häng? Jag tycker iaf det är en mänsklig rättighet att få se ut och gilla det man vill. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Hängbyxor är fult som f*n. Man ser ut som ett j*vla obildat gringo, speciellt då man lägger till den coola hiphop kepsen. Det enda stället där det inte passar är i matsalen, sen om man vill gå runt resten av dagen och vara ful så visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 jag tycker...om man vill ha häng så ha det! ingen kan ju säga hur du ska ha dina byxor lr inte! hade lite häng i 4an alla bara klaga så då gick jag till en benk å drog ned byxorna (inte kallingarna) och sa "vad tycker ni? ska jag se ut så här lr ska jag ha byxor på mig?!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 jag tycker...om man vill ha häng så ha det! ingen kan ju säga hur du ska ha dina byxor lr inte! hade lite häng i 4an alla bara klaga så då gick jag till en benk å drog ned byxorna (inte kallingarna) och sa "vad tycker ni? ska jag se ut så här lr ska jag ha byxor på mig?!" w0rd.Håller med dig. On-Topic:Och vem f*n har häng så att kuken hänger ner?!Jag tror inte en normal människa går runt i skolan med kuken hängandes.Då måste dom vara Psykopater.Häng är snyggt,dock måste man tänka på att inte överstiga gränsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Hängbyxor är fult som f*n. Man ser ut som ett j*vla obildat gringo, speciellt då man lägger till den coola hiphop kepsen. Det enda stället där det inte passar är i matsalen, sen om man vill gå runt resten av dagen och vara ful så visst. Där slog du huvudet på spiken, min vän. Helt rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 ne man har ju inte så mycket så att kuken synes :P det är f*n onnormalt haha, det värsta med när jag stod på benken så stod det ju snygga tjejer oxå å tittade så jag fick lite bonge :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.