Xade Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Gillar inte trailern, gillar verkligen inte ideen. Ju mer expansioner ju sämre spel. Det allra värsta är den "briljanta" iden med mer levlar. Hade WoTLK bara gett nya saker men man stannat på 70 hade det varit mycket bättre. Den dagen Blizzard sätter en permanent maxlevel blir WoW det klart bästa spelet någonsin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Och när kommer det att ske? Blizzard har ju lovat en "Expansion" varje år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Gillar inte trailern, gillar verkligen inte ideen. Ju mer expansioner ju sämre spel. Det allra värsta är den "briljanta" iden med mer levlar. Hade WoTLK bara gett nya saker men man stannat på 70 hade det varit mycket bättre. Den dagen Blizzard sätter en permanent maxlevel blir WoW det klart bästa spelet någonsin. och hur skulle man kunna lägga till mycket nytt content utan att lägga till ett nytt level-tak? nya raids, bättre gear? nej då skulle de vara för svåra för alla utom Nihilum.. nya raids, med typ tier 4-5 gear? nej, för då skulle ingen köra dem.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Precis, det skulle inte alls vara lika kul och miljontals players skulle sluta... typ 8% av alla som spelar wow som skulle kunna göra de nya raidsen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Men om dom går över level 90 blir spelet förstört. Skulle vara bra om dom öppnade en ny "värld" där det kom nya raids med olika svårighets grader. Fast jag ser ifram imot WOTLK endå :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 8 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Alltså jag menar den här trailern är liksom in-game film, jag tycker den borde va som de första två. Liksom se ut som en riktig film. Men nu har jag iaf fått svar på fråga: det tar lång tid att göra en sån film och det kommer säkert komma en riktig trailer sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 De håller redan på med en cinematic trailer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 min kompis har hört att blizzard inte kommer gå över level 100. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 min kompis har hört att blizzard inte kommer gå över level 100. det är lite tidigt att bestämma nu tycker jag :P men 100 blir nog rätt lagom/mycket sedan får dom ju hitta på andra spel om kanske 3 år då man kan bli level 100 när det finns kraftigare datorer för bättre spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Håller med WASD med at dom kommer höra andra spel om ett par år..liksom dom kan inte hålla på med WoW för alltid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 (redigerat) Dom räknade med att wow skule leva ungefär fem år till ;) Vilket nog stämmer ganska bra Redigerat 9 November 2007 av BloodRogue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Vad ska expansion efter wotlk handla om då? Inge mer lore värt att göra en expansion av Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg