Hoppa till innehåll

Besviken På Wrath Of The Lichking Trailern...


Vomiteye

Rekommendera inlägg

Gillar inte trailern, gillar verkligen inte ideen. Ju mer expansioner ju sämre spel. Det allra värsta är den "briljanta" iden med mer levlar. Hade WoTLK bara gett nya saker men man stannat på 70 hade det varit mycket bättre.

 

Den dagen Blizzard sätter en permanent maxlevel blir WoW det klart bästa spelet någonsin.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Kaktus-Killen

Gillar inte trailern, gillar verkligen inte ideen. Ju mer expansioner ju sämre spel. Det allra värsta är den "briljanta" iden med mer levlar. Hade WoTLK bara gett nya saker men man stannat på 70 hade det varit mycket bättre.

 

Den dagen Blizzard sätter en permanent maxlevel blir WoW det klart bästa spelet någonsin.

och hur skulle man kunna lägga till mycket nytt content utan att lägga till ett nytt level-tak?

nya raids, bättre gear? nej då skulle de vara för svåra för alla utom Nihilum.. nya raids, med typ tier 4-5 gear? nej, för då skulle ingen köra dem..

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså jag menar den här trailern är liksom in-game film, jag tycker den borde va som de första två. Liksom se ut som en riktig film. Men nu har jag iaf fått svar på fråga: det tar lång tid att göra en sån film och det kommer säkert komma en riktig trailer sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

min kompis har hört att blizzard inte kommer gå över level 100.

 

det är lite tidigt att bestämma nu tycker jag :P men 100 blir nog rätt lagom/mycket sedan får dom ju hitta på andra spel om kanske 3 år då man kan bli level 100 när det finns kraftigare datorer för bättre spel

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...