Timmmy Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Jag vill inte ha nå kommentarer att runescape suger i denna tråd och inget negativt. jah alla runescape spelare jag hade en clan på min föra gubbe: vopalen och den hade en väldigt bra clan och jag vill göra en ny clan. Tryck:Join clan om ni vill och skriv:TimberTimmy då kommer det upp och i denna clan är det helt gratis att vara med. Sök gärna alla är välkommna och vi hjälps åt om nån behöver nåt så kan vi ställa upp och ge den det gubben behöver( om det inte skulle vara typ full rune), sök gärna så vi hjälper varandra och lvlar bra!. TimberTimmy ska det va! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pepran12 Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 tja jag spelar också runescape så lite me info hur man joinar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timmmy Skrivet 8 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 (redigerat) jah du trycker på clan chat alldeles brevid friend list och sen trycker du:join chat och skriver namnet:Timbertimmy och sen så är du med i clanen :D Redigerat 8 November 2007 av Timmmy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coldplay Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 (redigerat) Www.runehead.com , sidan för alla som vill joina olika former av RuneScape klaner över hela världen! De bästa för tillfället, är antingen pk-klanen "DI" (Damage Incorporated) eller skiller klanerna "SS" samt "RSS" (Supreme Skillers, RuneScape Skillers.) Där finns det dessutom massor av tips för er som vill skapa en ny klan, lycka till. I övrigt, så har jag aldrig hört talas om den där klanen. Oseriös? Redigerat 8 November 2007 av Coldplay Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Jag märker det... Du vet inte ens vad DI står för.. DI = Damage Incorporated. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coldplay Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Jag ber om ursäkt, jag borde faktiskt veta bättre eftersom jag är en daglig besökare av deras forum. Men varför måste du kommentera så hårt? Jag är människa, jag kan fela. Kunde du inte bara påpekat det så ödmjukt du bara kunde? Aja, inlägget är iallafall redigerat, allt är frid och fröjd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PirateLord Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 vill ken lvl e du på timmmy?? :huh: jag vill joina men jag speler inte hela tiden kanshe e ine veranan dag :) e i lvl 81 (inte member) kan man joina?? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timmmy Skrivet 9 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 jaah absolut du kan joina clanen, jag är i lvl 71 en så länge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pepran12 Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 wow asså jag är bara i 49 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PirateLord Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 allså e det nåt med det eller?? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razmus8899 Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 jag joinar så fort jag loggar in jag är 63 mitt namn är razmus89 :) :) (obsär ej member) :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Predator Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 jag joinar gärna men kan ej joina på epa dagar min dator är cp (är ej member) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg