Gäst mithrils Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 kom till temat nu förf*n <_< :angry: sjukt jobbigt att läsa alla j*vla kommentarer om en person och skriva vilken person man gillar, kan ni inte bara visa bild på personen eller -.- =O själv har jag ingen favorit!! håller med dig många som försöker spela ''cool'' tror de äger tjejen när de säger en tjej i skolan... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Tror ni det är fotomodeller som bara är fina eller? Finns tjejer som inte vill vika ut sig för att j*vla 60 åriga gubbar ska sitta i toan och dreggla framför tidningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Tror ni det är fotomodeller som bara är fina eller? Finns tjejer som inte vill vika ut sig för att j*vla 60 åriga gubbar ska sitta i toan och dreggla framför tidningen.har jag sagt det då? 80% som säger det vill göra så för få uppmärksammhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Tilde från mitt i nyllet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Tilde från mitt i nyllet....skojar du med mig hon är västa mrs smink... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Tilde från mitt i nyllet....skojar du med mig hon är västa mrs smink... lol, hon kanske har mycket mascara, annars typ inget, utan smink är hon lika vacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 hon tyckte man va snygg första gången man såg hon kanske..men nu är ju hon med överallt så man har tröttnat på hon. hatar hon just nu B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Tror ni det är fotomodeller som bara är fina eller? Finns tjejer som inte vill vika ut sig för att j*vla 60 åriga gubbar ska sitta i toan och dreggla framför tidningen.har jag sagt det då? 80% som säger det vill göra så för få uppmärksammhet. Hur vet du det? Står det ens på rubriken ''världens vackraste fotomodell?'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Tror ni det är fotomodeller som bara är fina eller? Finns tjejer som inte vill vika ut sig för att j*vla 60 åriga gubbar ska sitta i toan och dreggla framför tidningen.har jag sagt det då? 80% som säger det vill göra så för få uppmärksammhet. Eller för att få pengar ? o.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 3 December 2007 Rapport Dela Skrivet 3 December 2007 Tror ni det är fotomodeller som bara är fina eller? Finns tjejer som inte vill vika ut sig för att j*vla 60 åriga gubbar ska sitta i toan och dreggla framför tidningen. har jag sagt det då? 80% som säger det vill göra så för få uppmärksammhet. Eller för att få pengar ? o.o kanske de ja=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 3 December 2007 Rapport Dela Skrivet 3 December 2007 Eftersom så många frågat mig om min bild lägger jag upp fler bilder på tjejen. vilken tur du har. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Det är ju roligare att säga lite mer kända kvinnor så vet man kanske vilkad et är och kan få lite diskussion i det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.