eeewwhh Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 (redigerat) Båda suger! Kyle gas äger! Edit: lol Redigerat 20 Juli 2009 av WahWah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 Att jämföra någon av dem med Kyle Gass, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 16 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 ok din noob. du ger dej inte... rubriken är såhär: Bästa gittaristen, enligt dej.. enliget mej är slash den bästa. ok fattar du? och du kan inte säga att Jimi är den bästa gittaristen. nej faktiskt inte, han får isåfall pris av mej för han var en "nytänkare" med gittaren. han tog fram det nya soundet. men han är inte den bästa gittaristen. har du glömt dom svenska gittaristerna?? finns några bra i SWE. men man kan alltså itne säga riktigt vem som är den bästa gittarisen. isåfall får man ta och dela upp det i grupper. som den snabbaste gittaristen. och pris i nytänkande. du moste fatta att han jimi är inte den bästa ändå. OCH VEM VAR DET SOM ANMÄLDE MEJ!? (OOPS CAPS ÄR PÅ :D ) Du är väldigt ensam om att tycka att Jimi inte är den bästa eller en av de bästa... Jobba på din svenska btw -.-' blir mkt skit när jag skriver på tagentbord fattar du :/ Snarare att det sitter en skit framför tangentbordet :pinch: Okej du gav exempel på två grupper. Nytänkande och Snabbaste gitarristen. Kan säga på direkten att inte Slash ens är kandidat till något av förslagen. Hendrix är nytänkade och Herman Li (DragonForce) spelar grymt snabbt. Nu frågar jag dig GunsNRoses, vilken kategori skulle du sätta Slash på? Visst han har en otrolig image men det gör honom inte bättre på guran. Jimi Rules :kung: får fundera över det. och menar du att det är min skärm som är framför tagentbordet eller? :meddum: och den kronan tillhör mej! jimi borde ha lite tagtråd på sitt huvud :D fattar du hur många saker SLASH har varit på eller? han har varit på tv och massa sånt. han har spelat inför Bush. och på andra fester. Jag tror nog att tusentals proffisionella gitarristers åsikt väger tyngre än Bush's i den här frågan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 ok din noob. du ger dej inte... rubriken är såhär: Bästa gittaristen, enligt dej.. enliget mej är slash den bästa. ok fattar du? och du kan inte säga att Jimi är den bästa gittaristen. nej faktiskt inte, han får isåfall pris av mej för han var en "nytänkare" med gittaren. han tog fram det nya soundet. men han är inte den bästa gittaristen. har du glömt dom svenska gittaristerna?? finns några bra i SWE. men man kan alltså itne säga riktigt vem som är den bästa gittarisen. isåfall får man ta och dela upp det i grupper. som den snabbaste gittaristen. och pris i nytänkande. du moste fatta att han jimi är inte den bästa ändå. OCH VEM VAR DET SOM ANMÄLDE MEJ!? (OOPS CAPS ÄR PÅ :D ) Du är väldigt ensam om att tycka att Jimi inte är den bästa eller en av de bästa... Jobba på din svenska btw -.-' blir mkt skit när jag skriver på tagentbord fattar du :/ Snarare att det sitter en skit framför tangentbordet :pinch: Okej du gav exempel på två grupper. Nytänkande och Snabbaste gitarristen. Kan säga på direkten att inte Slash ens är kandidat till något av förslagen. Hendrix är nytänkade och Herman Li (DragonForce) spelar grymt snabbt. Nu frågar jag dig GunsNRoses, vilken kategori skulle du sätta Slash på? Visst han har en otrolig image men det gör honom inte bättre på guran. Jimi Rules :kung: får fundera över det. och menar du att det är min skärm som är framför tagentbordet eller? :meddum: och den kronan tillhör mej! jimi borde ha lite tagtråd på sitt huvud :D fattar du hur många saker SLASH har varit på eller? han har varit på tv och massa sånt. han har spelat inför Bush. och på andra fester. Jag tror nog att tusentals proffisionella gitarristers åsikt väger tyngre än Bush's i den här frågan... Bush är en dålig liten man han. men alltså enligt mej ÄR SLASH DEN BÄSTA GITTARISTEN... alltså enligt mej suger hendrix. men han kom på det grymma med gittaren men han är inte best.. OOPS DETTA ÄR ENLIGT MEJ. sen kommer izzy stradlin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 ok din noob. du ger dej inte... rubriken är såhär: Bästa gittaristen, enligt dej.. enliget mej är slash den bästa. ok fattar du? och du kan inte säga att Jimi är den bästa gittaristen. nej faktiskt inte, han får isåfall pris av mej för han var en "nytänkare" med gittaren. han tog fram det nya soundet. men han är inte den bästa gittaristen. har du glömt dom svenska gittaristerna?? finns några bra i SWE. men man kan alltså itne säga riktigt vem som är den bästa gittarisen. isåfall får man ta och dela upp det i grupper. som den snabbaste gittaristen. och pris i nytänkande. du moste fatta att han jimi är inte den bästa ändå. OCH VEM VAR DET SOM ANMÄLDE MEJ!? (OOPS CAPS ÄR PÅ :D ) Du är väldigt ensam om att tycka att Jimi inte är den bästa eller en av de bästa... Jobba på din svenska btw -.-' blir mkt skit när jag skriver på tagentbord fattar du :/ Snarare att det sitter en skit framför tangentbordet :pinch: Okej du gav exempel på två grupper. Nytänkande och Snabbaste gitarristen. Kan säga på direkten att inte Slash ens är kandidat till något av förslagen. Hendrix är nytänkade och Herman Li (DragonForce) spelar grymt snabbt. Nu frågar jag dig GunsNRoses, vilken kategori skulle du sätta Slash på? Visst han har en otrolig image men det gör honom inte bättre på guran. Jimi Rules :kung: får fundera över det. och menar du att det är min skärm som är framför tagentbordet eller? :meddum: och den kronan tillhör mej! jimi borde ha lite tagtråd på sitt huvud :D fattar du hur många saker SLASH har varit på eller? han har varit på tv och massa sånt. han har spelat inför Bush. och på andra fester. Jag tror nog att tusentals proffisionella gitarristers åsikt väger tyngre än Bush's i den här frågan... Bush är en dålig liten man han. men alltså enligt mej ÄR SLASH DEN BÄSTA GITTARISTEN... alltså enligt mej suger hendrix. men han kom på det grymma med gittaren men han är inte best.. OOPS DETTA ÄR ENLIGT MEJ. sen kommer izzy stradlin. Om han nu suger hur kommer det sig att så många spelar som han och försöker lära sig hans låtar?Jag tror ingen vill lära sig dåliga tekniker/låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 ok din noob. du ger dej inte... rubriken är såhär: Bästa gittaristen, enligt dej.. enliget mej är slash den bästa. ok fattar du? och du kan inte säga att Jimi är den bästa gittaristen. nej faktiskt inte, han får isåfall pris av mej för han var en "nytänkare" med gittaren. han tog fram det nya soundet. men han är inte den bästa gittaristen. har du glömt dom svenska gittaristerna?? finns några bra i SWE. men man kan alltså itne säga riktigt vem som är den bästa gittarisen. isåfall får man ta och dela upp det i grupper. som den snabbaste gittaristen. och pris i nytänkande. du moste fatta att han jimi är inte den bästa ändå. OCH VEM VAR DET SOM ANMÄLDE MEJ!? (OOPS CAPS ÄR PÅ :D ) Du är väldigt ensam om att tycka att Jimi inte är den bästa eller en av de bästa... Jobba på din svenska btw -.-' blir mkt skit när jag skriver på tagentbord fattar du :/ Snarare att det sitter en skit framför tangentbordet :pinch: Okej du gav exempel på två grupper. Nytänkande och Snabbaste gitarristen. Kan säga på direkten att inte Slash ens är kandidat till något av förslagen. Hendrix är nytänkade och Herman Li (DragonForce) spelar grymt snabbt. Nu frågar jag dig GunsNRoses, vilken kategori skulle du sätta Slash på? Visst han har en otrolig image men det gör honom inte bättre på guran. Jimi Rules :kung: får fundera över det. och menar du att det är min skärm som är framför tagentbordet eller? :meddum: och den kronan tillhör mej! jimi borde ha lite tagtråd på sitt huvud :D fattar du hur många saker SLASH har varit på eller? han har varit på tv och massa sånt. han har spelat inför Bush. och på andra fester. Jag tror nog att tusentals proffisionella gitarristers åsikt väger tyngre än Bush's i den här frågan... Bush är en dålig liten man han. men alltså enligt mej ÄR SLASH DEN BÄSTA GITTARISTEN... alltså enligt mej suger hendrix. men han kom på det grymma med gittaren men han är inte best.. OOPS DETTA ÄR ENLIGT MEJ. sen kommer izzy stradlin. Om han nu suger hur kommer det sig att så många spelar som han och försöker lära sig hans låtar?Jag tror ingen vill lära sig dåliga tekniker/låtar. ok jag fattar. du gillar inte slash eller guns n roses eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 ok jag fattar. du gillar inte slash eller guns n roses eller? Hahah, svara på frågan nu ist för att byta samtalsämne ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Att jämföra någon av dem med Kyle Gass, nej.okej... =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 ok din noob. du ger dej inte... rubriken är såhär: Bästa gittaristen, enligt dej.. enliget mej är slash den bästa. ok fattar du? och du kan inte säga att Jimi är den bästa gittaristen. nej faktiskt inte, han får isåfall pris av mej för han var en "nytänkare" med gittaren. han tog fram det nya soundet. men han är inte den bästa gittaristen. har du glömt dom svenska gittaristerna?? finns några bra i SWE. men man kan alltså itne säga riktigt vem som är den bästa gittarisen. isåfall får man ta och dela upp det i grupper. som den snabbaste gittaristen. och pris i nytänkande. du moste fatta att han jimi är inte den bästa ändå. OCH VEM VAR DET SOM ANMÄLDE MEJ!? (OOPS CAPS ÄR PÅ :D ) Du är väldigt ensam om att tycka att Jimi inte är den bästa eller en av de bästa... Jobba på din svenska btw -.-' blir mkt skit när jag skriver på tagentbord fattar du :/ Snarare att det sitter en skit framför tangentbordet :pinch: Okej du gav exempel på två grupper. Nytänkande och Snabbaste gitarristen. Kan säga på direkten att inte Slash ens är kandidat till något av förslagen. Hendrix är nytänkade och Herman Li (DragonForce) spelar grymt snabbt. Nu frågar jag dig GunsNRoses, vilken kategori skulle du sätta Slash på? Visst han har en otrolig image men det gör honom inte bättre på guran. Jimi Rules :kung: får fundera över det. och menar du att det är min skärm som är framför tagentbordet eller? :meddum: och den kronan tillhör mej! jimi borde ha lite tagtråd på sitt huvud :D fattar du hur många saker SLASH har varit på eller? han har varit på tv och massa sånt. han har spelat inför Bush. och på andra fester. Jag tror nog att tusentals proffisionella gitarristers åsikt väger tyngre än Bush's i den här frågan... Bush är en dålig liten man han. men alltså enligt mej ÄR SLASH DEN BÄSTA GITTARISTEN... alltså enligt mej suger hendrix. men han kom på det grymma med gittaren men han är inte best.. OOPS DETTA ÄR ENLIGT MEJ. sen kommer izzy stradlin. Om han nu suger hur kommer det sig att så många spelar som han och försöker lära sig hans låtar? Jag tror ingen vill lära sig dåliga tekniker/låtar. ok jag fattar. du gillar inte slash eller guns n roses eller? jodå jag tycke dem är skitbra. Slash har gjort mycket bra genom åren och gillar verkligen hans stil. Axl gillar jag dock inte. Inte buckethead heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst n1ssling Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Kyle Justin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 ok din noob. du ger dej inte... rubriken är såhär: Bästa gittaristen, enligt dej.. enliget mej är slash den bästa. ok fattar du? och du kan inte säga att Jimi är den bästa gittaristen. nej faktiskt inte, han får isåfall pris av mej för han var en "nytänkare" med gittaren. han tog fram det nya soundet. men han är inte den bästa gittaristen. har du glömt dom svenska gittaristerna?? finns några bra i SWE. men man kan alltså itne säga riktigt vem som är den bästa gittarisen. isåfall får man ta och dela upp det i grupper. som den snabbaste gittaristen. och pris i nytänkande. du moste fatta att han jimi är inte den bästa ändå. OCH VEM VAR DET SOM ANMÄLDE MEJ!? (OOPS CAPS ÄR PÅ :D ) Du är väldigt ensam om att tycka att Jimi inte är den bästa eller en av de bästa... Jobba på din svenska btw -.-' blir mkt skit när jag skriver på tagentbord fattar du :/ Snarare att det sitter en skit framför tangentbordet :pinch: Okej du gav exempel på två grupper. Nytänkande och Snabbaste gitarristen. Kan säga på direkten att inte Slash ens är kandidat till något av förslagen. Hendrix är nytänkade och Herman Li (DragonForce) spelar grymt snabbt. Nu frågar jag dig GunsNRoses, vilken kategori skulle du sätta Slash på? Visst han har en otrolig image men det gör honom inte bättre på guran. Jimi Rules :kung: får fundera över det. och menar du att det är min skärm som är framför tagentbordet eller? :meddum: och den kronan tillhör mej! jimi borde ha lite tagtråd på sitt huvud :D fattar du hur många saker SLASH har varit på eller? han har varit på tv och massa sånt. han har spelat inför Bush. och på andra fester. Jag tror nog att tusentals proffisionella gitarristers åsikt väger tyngre än Bush's i den här frågan... Bush är en dålig liten man han. men alltså enligt mej ÄR SLASH DEN BÄSTA GITTARISTEN... alltså enligt mej suger hendrix. men han kom på det grymma med gittaren men han är inte best.. OOPS DETTA ÄR ENLIGT MEJ. sen kommer izzy stradlin. Om han nu suger hur kommer det sig att så många spelar som han och försöker lära sig hans låtar? Jag tror ingen vill lära sig dåliga tekniker/låtar. ok jag fattar. du gillar inte slash eller guns n roses eller? Bara för att man gillar ett band måste man inte tycka att de är bäst på allting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Asså är det nån mer än mig som får huvudvärk av Guns n roses stretiga gnäll? Bara för att du är en Guns 'n roses nörd, inget illat menat, så kanske du tycker att slash är bra....Men han suger faktiskt. Hendrix var, och är fortfarande en legend, som jag skrev i nån annan tråd, om slash vill komma i närheten av Jimi, så borde slash klippa av sitt hängande krull, som jag irriterar mig totalt på. Så att han åtminstone kan se vad han gör, för att han misslyckas ju nu totalt haha :lol: Så Jimi Hendrix 4-ever ;) Ps..Att slash har spelat för bush..Vem bryr sig? Guns n' Roses vill ju bara smörja för Bush, så ''/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.