Hoppa till innehåll

Bästa Gitaristen!


knark

Rekommendera inlägg

  • Svar 156
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag tycker hela diskutionen har blivit jobbig..

Mm, håller med till godo, men det är ju bara att skylla på GunsNRoses, för att om nån annan framför sin idol på gurran, så kommer han med "Slash äger han, han äger han och han bla bla bla, en massa skit snack!

Han kan inte acceptera att slash är en smörjande tönt som tror att han är nått för att han spelar för bush, Jimi gjorde inte det, jimi spelade inte lika länge som Slash, men wtf, Jimi är ju totalt mycket bättre än Slash, alla i Guns N' Roses spelar ju bara för att tjäna pengar, Jimi spelade med hjärtat..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså är det nån mer än mig som får huvudvärk av Guns n roses stretiga gnäll?

Bara för att du är en Guns 'n roses nörd, inget illat menat, så kanske du tycker att slash är bra....Men han suger faktiskt.

 

Hendrix var, och är fortfarande en legend, som jag skrev i nån annan tråd, om slash vill komma i närheten av Jimi, så borde slash klippa av sitt hängande krull, som jag irriterar mig totalt på. Så att han åtminstone kan se vad han gör, för att han misslyckas ju nu totalt haha :lol:

 

Så Jimi Hendrix 4-ever ;)

 

 

Ps..Att slash har spelat för bush..Vem bryr sig? Guns n' Roses vill ju bara smörja för Bush, så ''/

Slash ska absolut inte klippa sig, för hået är en del av hans unika image. Men jag kan hålla med om att GunsNRoses går mer på sj*vla bandet Guns´n´roses i sin bedömning än att gå på slash som individ.

 

Ärigt talat så är det nästan löjligt att argumentera om saken eftersom det handlar om ens personliga åsikt. Så nu lämnar jag den här tråden. Hare bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GunsNroses

Jag tycker hela diskutionen har blivit jobbig..

Mm, håller med till godo, men det är ju bara att skylla på GunsNRoses, för att om nån annan framför sin idol på gurran, så kommer han med "Slash äger han, han äger han och han bla bla bla, en massa skit snack!

Han kan inte acceptera att slash är en smörjande tönt som tror att han är nått för att han spelar för bush, Jimi gjorde inte det, jimi spelade inte lika länge som Slash, men wtf, Jimi är ju totalt mycket bättre än Slash, alla i Guns N' Roses spelar ju bara för att tjäna pengar, Jimi spelade med hjärtat..

 

Edit. slash spelar med mkt känsla.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker hela diskutionen har blivit jobbig..

Mm, håller med till godo, men det är ju bara att skylla på GunsNRoses, för att om nån annan framför sin idol på gurran, så kommer han med "Slash äger han, han äger han och han bla bla bla, en massa skit snack!

Han kan inte acceptera att slash är en smörjande tönt som tror att han är nått för att han spelar för bush, Jimi gjorde inte det, jimi spelade inte lika länge som Slash, men wtf, Jimi är ju totalt mycket bättre än Slash, alla i Guns N' Roses spelar ju bara för att tjäna pengar, Jimi spelade med hjärtat..

 

Edit. slash spelar med mkt känsla.

 

Ja, du kanske tycker det, jag tycker att han spelar som en..gittarist i Iron maiden xD.

Men som sagt, detta är ju en fråga om vad man själv tycker, du tycker Slash, jag tycker Jimi Hendrix, That's It!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GunsNroses

Jag tycker hela diskutionen har blivit jobbig..

Mm, håller med till godo, men det är ju bara att skylla på GunsNRoses, för att om nån annan framför sin idol på gurran, så kommer han med "Slash äger han, han äger han och han bla bla bla, en massa skit snack!

Han kan inte acceptera att slash är en smörjande tönt som tror att han är nått för att han spelar för bush, Jimi gjorde inte det, jimi spelade inte lika länge som Slash, men wtf, Jimi är ju totalt mycket bättre än Slash, alla i Guns N' Roses spelar ju bara för att tjäna pengar, Jimi spelade med hjärtat..

Edit. slash spelar med mkt känsla.

 

Ja, du kanske tycker det, jag tycker att han spelar som en..gittarist i Iron maiden xD.

Men som sagt, detta är ju en fråga om vad man själv tycker, du tycker Slash, jag tycker Jimi Hendrix, That's It!

 

jag har sagt det i tråden förut :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Slash, han är skit bra på att spela, en av dom bästa, jag älskar Guns N' Roses, men jag tycker att Jimi Hendrix var bättre, och är bättre än Slash, som är bra om man jämnför med andra band, då är slash helt bäst.

Men man får en skön känsla av att lyssna på Hendrix.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GunsNroses

Slash, han är skit bra på att spela, en av dom bästa, jag älskar Guns N' Roses, men jag tycker att Jimi Hendrix var bättre, och är bättre än Slash, som är bra om man jämnför med andra band, då är slash helt bäst.

Men man får en skön känsla av att lyssna på Hendrix.

along the watchtower är skön.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GunsNroses

Jag tycker hela diskutionen har blivit jobbig..

Mm, håller med till godo, men det är ju bara att skylla på GunsNRoses, för att om nån annan framför sin idol på gurran, så kommer han med "Slash äger han, han äger han och han bla bla bla, en massa skit snack!

Han kan inte acceptera att slash är en smörjande tönt som tror att han är nått för att han spelar för bush, Jimi gjorde inte det, jimi spelade inte lika länge som Slash, men wtf, Jimi är ju totalt mycket bättre än Slash, alla i Guns N' Roses spelar ju bara för att tjäna pengar, Jimi spelade med hjärtat..

 

vet du ens vad en gitarr är för ngt? Redigerat av GunsNroses
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...