Baranoi Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Jimi Hendrix. :) alltså man gillade bara han för han spela med en gittar uppochner sen så trodde man att hav var tuff bara för han dog 27 år eller ngt..... SLASH ÄR BÄST!!!!! för han kan spela äkta som inte han kan +++ att en 13 åring kan spela bättre än vad jimmi kunde så. i rest my case!± Man gillade? Alltså, jag är inget stort f*n av Jimi Hendrix och lyssnar inte på sådan musik, men jag har hört en del av honom och när man lyssnar lite noga och kollar på tabulatur och dylikt märker man hur otroligt skicklig han var rent tekniskt. Enligt mig är inte Slash en otroligt bra gitarrist då det är Guns n' Roses musik som anses bra. Själva spelandet är inte väldigt avancerat, men ändå är Slash en av historiens mest kända gitarrister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Jimi Hendrix. :) alltså man gillade bara han för han spela med en gittar uppochner sen så trodde man att hav var tuff bara för han dog 27 år eller ngt..... SLASH ÄR BÄST!!!!! för han kan spela äkta som inte han kan +++ att en 13 åring kan spela bättre än vad jimmi kunde så. i rest my case!± Man gillade? Alltså, jag är inget stort f*n av Jimi Hendrix och lyssnar inte på sådan musik, men jag har hört en del av honom och när man lyssnar lite noga och kollar på tabulatur och dylikt märker man hur otroligt skicklig han var rent tekniskt. Enligt mig är inte Slash en otroligt bra gitarrist då det är Guns n' Roses musik som anses bra. Själva spelandet är inte väldigt avancerat, men ändå är Slash en av historiens mest kända gitarrister. slash spelar bättre + att han spelar bra. motsatsen var jimmi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 (redigerat) Jimi Hendrix. :) alltså man gillade bara han för han spela med en gittar uppochner sen så trodde man att hav var tuff bara för han dog 27 år eller ngt..... SLASH ÄR BÄST!!!!! för han kan spela äkta som inte han kan +++ att en 13 åring kan spela bättre än vad jimmi kunde så. i rest my case!± Man gillade? Alltså, jag är inget stort f*n av Jimi Hendrix och lyssnar inte på sådan musik, men jag har hört en del av honom och när man lyssnar lite noga och kollar på tabulatur och dylikt märker man hur otroligt skicklig han var rent tekniskt. Enligt mig är inte Slash en otroligt bra gitarrist då det är Guns n' Roses musik som anses bra. Själva spelandet är inte väldigt avancerat, men ändå är Slash en av historiens mest kända gitarrister. slash spelar bättre + att han spelar bra. motsatsen var jimmi. Du menar alltså att Jimi spelar sämre + spelar dåligt? Icke. Det är inga övertygande argument du har. Dessutom känner jag att den här diskussionen inte kommer någon vart utan känns bara som att springa i ett hamsterhjul när man argumenterar mot dig. Du behöver alltså inte fortsätta försöka övertyga mig. Du ska heller inte säga att det jag säger är falskt och helt enkelt respektera vad jag tycker. Redigerat 4 December 2007 av Baranoi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 (redigerat) Slash :gitarr: , ex-Gunner. tycker att Bumblefoot :gitarr: (nuvarande-gunner) också är sjukt bra Redigerat 5 December 2007 av sicworld Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Jimi Hendrix. :) alltså man gillade bara han för han spela med en gittar uppochner sen så trodde man att hav var tuff bara för han dog 27 år eller ngt..... SLASH ÄR BÄST!!!!! för han kan spela äkta som inte han kan +++ att en 13 åring kan spela bättre än vad jimmi kunde så. i rest my case!± Man gillade? Alltså, jag är inget stort f*n av Jimi Hendrix och lyssnar inte på sådan musik, men jag har hört en del av honom och när man lyssnar lite noga och kollar på tabulatur och dylikt märker man hur otroligt skicklig han var rent tekniskt. Enligt mig är inte Slash en otroligt bra gitarrist då det är Guns n' Roses musik som anses bra. Själva spelandet är inte väldigt avancerat, men ändå är Slash en av historiens mest kända gitarrister. slash spelar bättre + att han spelar bra. motsatsen var jimmi. Du menar alltså att Jimi spelar sämre + spelar dåligt? Icke. Det är inga övertygande argument du har. Dessutom känner jag att den här diskussionen inte kommer någon vart utan känns bara som att springa i ett hamsterhjul när man argumenterar mot dig. Du behöver alltså inte fortsätta försöka övertyga mig. Du ska heller inte säga att det jag säger är falskt och helt enkelt respektera vad jag tycker. då van jag nu, va? Slash :gitarr: , ex-Gunner. tycker att Bumblefoot :gitarr: (nuvarande-gunner) också är sjukt brahär har vi en som vet allt!! DU HAR RÄTT!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Jimi Hendrix e absolut bäst! se på detta bara: hendrix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 då van jag nu, va? Tolka det hur du vill, men du har inte överygat mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 min kompis kan spela hälften av vad jimi gjorde där :P. men ja jag hatar inte jimmi utan han är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hallonsaft Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Herman lii - Dragonforce eller Slash Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 (redigerat) jag gillar en låt av han jimi: along the watchtower <3 den är grym. fast tycker ändå att slash äger. titta här en duel mellan Zakk Wylde och slash. You dig what I'm sayin'?! Redigerat 7 December 2007 av GunsNroses Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 då van jag nu, va? Tolka det hur du vill, men du har inte överygat mig. det är ok att förlora xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Michael Angelo Eddie van Halen Jack Owen Pat O'Brien Rob Barrett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.