Hoppa till innehåll

Aldrig Varit Så Förvirad, Arg På Consoler/pengar.


GangsterTwist
 Dela

Rekommendera inlägg

F*n j*kla sk*t också,..

jag har väntat så länge på assassins,. och för ca 1 vecka sedan kom jag till mods för att köpa mig ps3,

jag har typ bara 600kr,. får mitt ps2 sålt bra, 2000kr från xboxen får jag osv,.. fast jag känner för att skaffa assassins creed,. jag får inte ps3 fören nära julen.. och jag vill ha assassins creed nu,. vet inte om jag ska köpa på xbox360, fast endå inte.... jag mår så skit just nu... och att läsa om både ps3 och assassins creed gör mig upprörd..

vad hade ni gjort..?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

F*n j*kla sk*t också,..

jag har väntat så länge på assassins,. och för ca 1 vecka sedan kom jag till mods för att köpa mig ps3,

jag har typ bara 600kr,. får mitt ps2 sålt bra, 2000kr från xboxen får jag osv,.. fast jag känner för att skaffa assassins creed,. jag får inte ps3 fören nära julen.. och jag vill ha assassins creed nu,. vet inte om jag ska köpa på xbox360, fast endå inte.... jag mår så skit just nu... och att läsa om både ps3 och assassins creed gör mig upprörd..

vad hade ni gjort..?

Aww Tycker synd om dig... Jag ska köpa ps3 åt dig :D

Nää men seriöst så tycker jag jävligt synd om dig och skulle säkert vara väldigt desperat i din situation.. :/

Tjata till dig att få din julklapp lite tidigare :D Det är ju typ bara en månad kvar och... assassins creed kommer imorgon :o

Tjata is power ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men gud, det är ett spel. Ut och spring runt huset eller utöva någon annan rolig aktivitet fram till jul då.

Det är ett väldigt väldigt väldigt bra spel som dom flesta inte kan klara sig utan :o XD

 

vaddå många inte klarar sig uutan? omman har klarat sej genom hela livet utan det spelet måste man väl förfaen klara lite mer än en månad till???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

F*n j*kla sk*t också,..

jag har väntat så länge på assassins,. och för ca 1 vecka sedan kom jag till mods för att köpa mig ps3,

jag har typ bara 600kr,. får mitt ps2 sålt bra, 2000kr från xboxen får jag osv,.. fast jag känner för att skaffa assassins creed,. jag får inte ps3 fören nära julen.. och jag vill ha assassins creed nu,. vet inte om jag ska köpa på xbox360, fast endå inte.... jag mår så skit just nu... och att läsa om både ps3 och assassins creed gör mig upprörd..

vad hade ni gjort..?

 

 

Vi kan kanske starta en hjälpa fond :P

"Rädda icke ps3 ägare" Det skulle va ngt :D

 

 

Nej, men allvarligt talat så skulle jag nog försöka att stå ut.

 

 

Ps3 versionen är lite "ljusare" än 360 versionen, sen är det ingen skillnad.

 

Det där är bara skrock.

Det har med vad tv:n har för inställningar.

Jag kan iallafall ställa om våran tv så att det ser ut som xbox 360 versionen.

Redigerat av magnus_the_gamer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...