Xade Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 jag e 3/10 men en liten kille som går i förskolan går på mig så fort han ser mig eh... förskolan... hur gamml e du egentligen...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 jag e 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Vissa av mina kompisar är ganska så bråkiga men konstigt nog så påverkas jag inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 jag e smart, jag bråkar inte, jag startar bråken och sticker sen så fortsätter andra och bråka och får all sk*t för det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 hmm idag i SNICKERS CUP så hade vi det det var en massa j*vlar som tacklade oss så blev det en himmelsk bråk dem som började blev diskvalifuserad han som tacklade mig jag blev så arg så jag gav honom knyt näve.fast jag har fortfarande ont i small benet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Jag e 0/10 bråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Våran skola är kanske 8/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 aa runt där Orson kanske 7/10 eller 8/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 idag det blev 10/10 procent bråk det var en kille han sa tjockis till min kompis så blev det värsta bråket jag ville stoppa alt den andra killen sparka mig i small benet och jag vickade foten jag blev rasande men läraren stoppade det där var oschyst :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 jag e 9 om du e 9 så e det bara slå sönder honomsjälv är jag nog 8,5/10 en gång te x så klättra vi upp på vår gympa sal (ca 30 m hög) så var det nån kärring som såg oss och ringde rektorn........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Jag är 6/10... Jag kan vara väldigt lugn ibland. Men när jag är pigg så springer jag runt och sparkar runt på mina polarna. Vi brukar oftast peta varandra i midjan. Jag är bra på att börja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 i min skola e alla fyrorna 20/10. skolan kanske e 9/10. om man inte räknar alla från sexårs-2.an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.