Crys Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Ring i övermorron då :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Nae, ring imorgon och planera för i övermorgon, fråga fort för imorgon, om du vet att hon har något planerat så kan du säga typ hänger du med på stan med mig och en polare? Annars om hon säger ner så tror hon att du nu kommer sitta hemma ensam tills nästa dag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Gubben, är hon svår ska du skita i henne. Ge inte henne luft bara, du ska vara svår tillbaka, är du lätt så fungerar det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 (redigerat) Om du frågar t.ex : Ska vi gå på bio imoron ? Hon : Nee kan inte imoron. Du: Ok. Redigerat 23 December 2007 av Crys Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Om du frågar tex: Hänger du med på bio imorn? Hon: Nej, jag har andra planer Du: Okej chill, men det finns nog en schyst film på lördag också om du vill hitta på något då? Hon: Jaaa.... visst Du: Okej, jag ringer upp dig ikväll, ska dra till en polare nu, ciao Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 17 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Gubben, är hon svår ska du skita i henne. Ge inte henne luft bara, du ska vara svår tillbaka, är du lätt så fungerar det inte. Kloka ord. Men vill ha hon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Gubben, är hon svår ska du skita i henne. Ge inte henne luft bara, du ska vara svår tillbaka, är du lätt så fungerar det inte. Kloka ord. Men vill ha hon... Men sluta sitta här och skriva gå över till hon och ta hon på sängen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Gubben, är hon svår ska du skita i henne. Ge inte henne luft bara, du ska vara svår tillbaka, är du lätt så fungerar det inte. Kloka ord. Men vill ha hon... Men sluta sitta här och skriva gå över till hon och ta hon på sängen ganska korkat sagt, men du har en poäng. han lär inte få henne genom att prata med oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 17 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 (redigerat) Tråden börjar bli oseriös nu. Det enda seriösa här är Hummerpojken's ord, ta er till ställning och lyssna till han, det har jag gjort nu i alla fall. Redigerat 17 November 2007 av wilmerx.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_Winner Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Så, hur har det gått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Tråden börjar bli oseriös nu. Det enda seriösa här är Hummerpojken's ord, ta er till ställning och lyssna till han, det har jag gjort nu i alla fall.Oseriöst? Vi hjälper dig, om det är någon som är oseriösär det nog du med tanke hur du reagerar och agerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Han sa Kan någon hjälpa mig om hur jag skulle få henne? Mitt svar: Börja med att sluta behandla tjejer som saker du ska äga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.