Crys Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Tja, jag undrar varför ni har ändrat räntan till 0.005 % och utagsavgiften till 5%? nu tjänar man ju ingenting på att ha pengar i banken. Detta kanske har tagits upp tidigare, vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Jepp, det har kommit upp tidigare. Själv så tycker jag att banken inte alls är nödvändig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Nej, banken är inte till någon nytta det tar år innan man ska tjäna något alls. Och när man tar ut det man har tjänat så förlorar man ju det på en gång. Eftersom att man inte kan stjäla fuskamynt längre så behövs den inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Nej, banken är inte till någon nytta det tar år innan man ska tjäna något alls. Och när man tar ut det man har tjänat så förlorar man ju det på en gång. Eftersom att man inte kan stjäla fuskamynt längre så behövs den inte.Precis (= Det var bättre förut då man fick 5% ränta och de bara tog 3% eller nåt i uttag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Vad är banken till för igentligen..? Det har jag alltid undrat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Varför inte ta bort banken bara om många tycker det är onödigt? Så blir själva sidan snabbare också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Banken gjordes när man kunde "sno" fm från varanda... Men precis så som hummerpojken säger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 18 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Skulle vara nice med en bank som man tjänar ränta på , annars är det lika bra att ta bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Vi som har pengar på banken kunde åtminstonde få tillbaka dem, tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Eller hur... Vi tjänar ju inte på det vi satte in i banken för nån/några månad sen. Fast jag tog ut mitt ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 btw vad är det för ränta? års ränta? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 20 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 (redigerat) btw vad är det för ränta? års ränta? Räntan är 0.005 %, alltså skulle man behöva lägga in det i typ 3 år för att tjäna något överhuvud taget, för att det är 5 % Utagsavgift också. :) Redigerat 20 November 2007 av DraggO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.