Lynott Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Tjena, jag brukar ta ganska "hårda" sex skämt med tjejerna jag hänger med, typ som: Tjejen: kan jag ta din penna? Jag: visst, om jag får ta din oskuld.. Eller större, tror inte dom tar det serriöst med måste undra, hur känner sig tjejerna när dom får ett sånt "skämt" imot sig? Vi har varit med varandra ganska mycket dem jag är med och dom vet att jag är såhär som person, men, man vet aldrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Enligt mig så är det inte så 'bra' att dra sex skämt.. Tror inte dem gillar det precis. Skulle nog aldrig göra det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Tjejen: kan jag ta din penna? Jag: visst, om jag får ta din oskuld.. Lite för mycke, säg roliga skämt istället, det gillar dom mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 En tjej i min klass drar alltid sådana skämt, så för hon skulle det nog inte göra något, fast det hjälper inte dig så mycket. Men skrattar de, så är det nog inga problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 En tjej i min klass drar alltid sådana skämt, så för hon skulle det nog inte göra något, fast det hjälper inte dig så mycket. Men skrattar de, så är det nog inga problem. Bara för att dom skrattar betyder de inte alltid att dom gillar det. Det är olika med alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 En tjej i min klass drar alltid sådana skämt, så för hon skulle det nog inte göra något, fast det hjälper inte dig så mycket. Men skrattar de, så är det nog inga problem. Bara för att dom skrattar betyder de inte alltid att dom gillar det. Det är olika med alla. Typ... haha men asså åååh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Men asså..? haha :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Nej, dem gör det själva :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Men asså..? haha :PAsså typ *fjortis ljud* *fjortis skratt* you all know what im talking about ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 De tar inte illa upp om de har någon sorts humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Hur ska vi veta vad dem tycker är roligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 (redigerat) Hur ska vi veta vad dem tycker är roligt?Lära känna dem? Redigerat 17 November 2007 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.