Ryssfemma Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Säger du ett skämt och tjejen bah säger, va äckligt, iuuu. Då är hon inte mogen än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Tror att det kan vara olika från tjej till tjej. Om de är känsliga så tar de kanske illa upp. Själv brukar jag skratta och svara något "roligt" tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Säger du ett skämt och tjejen bah säger, va äckligt, iuuu. Då är hon inte mogen än.Handlar ju inte särskilt mycket om mogenhet, mer om vilken sorts humor man har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 17 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Säger du ett skämt och tjejen bah säger, va äckligt, iuuu. Då är hon inte mogen än.Mina värre skämt kan du säga vad äckligt men även skratta också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Säger du ett skämt och tjejen bah säger, va äckligt, iuuu. Då är hon inte mogen än.Bara för att man tycker det är trevligt att få könsord uppslängda i ansiktet betyder inte det att man är mogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Nej men jag hatar tjejer som alltid vill höra skämt igentligen men så fort dem hör det så bah skrattar dem hahaha iuuuu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 (redigerat) Nej men jag hatar tjejer som alltid vill höra skämt igentligen men så fort dem hör det så bah skrattar dem hahaha iuuuu. Schnachka scvenschka För mig skrattar ingen med mig. Tråkigt, är det inte det? Redigerat 20 November 2007 av Squarebutt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Nej men jag hatar tjejer som alltid vill höra skämt igentligen men så fort dem hör det så bah skrattar dem hahaha iuuuu. Schnachka scvenschka För mig skrattar ingen med mig. Tråkigt, är det inte det? Men hallå, sååå ful kan du ju inte vara? :cry: Jag har skrattat åt det du skrivit ett antal gånger här på forumet i alla fall. Men det är ju inte riktigt samma sak. Var spontan och håll inte inne något du tänker säga. Då löser det sig, rätt som det är poppar det upp något kul. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Nej men jag hatar tjejer som alltid vill höra skämt igentligen men så fort dem hör det så bah skrattar dem hahaha iuuuu. Schnachka scvenschka För mig skrattar ingen med mig. Tråkigt, är det inte det? Men hallå, sååå ful kan du ju inte vara? :cry: Jag har skrattat åt det du skrivit ett antal gånger här på forumet i alla fall. Men det är ju inte riktigt samma sak. Var spontan och håll inte inne något du tänker säga. Då löser det sig, rätt som det är poppar det upp något kul. :) Jo, så ful kan jag vara, i allafall om man jämför mig med Justin Timberlake. "Du är ful, Justin är MYYKKKE snyggare." Men tack i allafall :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 (redigerat) Nej det tror jag inte, låter som om det bara skulle bli en tystnad i klassrummet när du säger så. Själv tycker jag inte sånna skämt är roliga för det finns inget "roligt" i det låter bara idiotiskt/efterblivet/töntigt/snorungeaktigt det gör ju en inte mer mogen om man tror det. Avskyr folk som går runt och tänker "nu är jag mogen, för att jag har lärt mig ett könsord som dom andra i klassen tycker är coolt/äckligt" jag vet inte vad sånt får mig att tänka på fjortisar... Redigerat 25 November 2007 av MursCruento Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Nej det tror jag inte, låter som om det bara skulle bli en tystnad i klassrummet när du säger så. Själv tycker jag inte sånna skämt är roliga för det finns inget "roligt" i det låter bara idiotiskt/efterblivet/töntigt/snorungeaktigt det gör ju en inte mer mogen om man tror det. Avskyr folk som går runt och tänker "nu är jag mogen, för att jag har lärt mig ett könsord som dom andra i klassen tycker är coolt/äckligt" jag vet inte vad sånt får mig att tänka på fjortisar... De är fjortisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Tjejen; Varför har du så mörk röst? Killen; Mamma hade bara två bröst så jag fick suga på pappas. Suger jag på en tjejs bröst nu får jag ljusare röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.