Hoppa till innehåll

Sex Skämt Med Tjejerna


Lynott

Rekommendera inlägg

  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Nej men jag hatar tjejer som alltid vill höra skämt igentligen men så fort dem hör det så bah skrattar dem hahaha iuuuu.

Schnachka scvenschka

 

För mig skrattar ingen med mig. Tråkigt, är det inte det?

 

Men hallå, sååå ful kan du ju inte vara? :cry:

 

Jag har skrattat åt det du skrivit ett antal gånger här på forumet i alla fall. Men det är ju inte riktigt samma sak. Var spontan och håll inte inne något du tänker säga. Då löser det sig, rätt som det är poppar det upp något kul. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej men jag hatar tjejer som alltid vill höra skämt igentligen men så fort dem hör det så bah skrattar dem hahaha iuuuu.

 

Schnachka scvenschka

 

För mig skrattar ingen med mig. Tråkigt, är det inte det?

 

Men hallå, sååå ful kan du ju inte vara? :cry:

 

Jag har skrattat åt det du skrivit ett antal gånger här på forumet i alla fall. Men det är ju inte riktigt samma sak. Var spontan och håll inte inne något du tänker säga. Då löser det sig, rätt som det är poppar det upp något kul. :)

 

Jo, så ful kan jag vara, i allafall om man jämför mig med Justin Timberlake. "Du är ful, Justin är MYYKKKE snyggare."

 

Men tack i allafall :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej det tror jag inte, låter som om det bara skulle bli en tystnad i klassrummet när du säger så.

Själv tycker jag inte sånna skämt är roliga för det finns inget "roligt" i det låter bara idiotiskt/efterblivet/töntigt/snorungeaktigt det gör ju en inte mer mogen om man tror det. Avskyr folk som går runt och tänker "nu är jag mogen, för att jag har lärt mig ett könsord som dom andra i klassen tycker är coolt/äckligt" jag vet inte vad

sånt får mig att tänka på fjortisar...

Redigerat av MursCruento
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej det tror jag inte, låter som om det bara skulle bli en tystnad i klassrummet när du säger så.

Själv tycker jag inte sånna skämt är roliga för det finns inget "roligt" i det låter bara idiotiskt/efterblivet/töntigt/snorungeaktigt det gör ju en inte mer mogen om man tror det. Avskyr folk som går runt och tänker "nu är jag mogen, för att jag har lärt mig ett könsord som dom andra i klassen tycker är coolt/äckligt" jag vet inte vad

sånt får mig att tänka på fjortisar...

De är fjortisar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...