Oddset Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Tjejerna i min klass brukar inte ta illa upp, verkar mest tycka det är kul då de drar likadana skämt mot mig ^^. Men det beror väl på hur dom du syftar på har för humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amandarin Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 ja, som tjej måste jag väl säga att det är olika. det beror på vad man har för relation till personen. vissa killkompisar som jag har kan dra sexskämt, men jag är van vid deras jargong så det spelar ingen roll. ibland kan det vara kul. skulle en kille som jag inte känner så bra börja dra massa grova skämt skulle jag gå därifrån eller fråga vad han håller på med egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Skulle aldrig i hela vida världen kunna säga något sånt till en tjej som ja knappt kände. Men till såna som man känner bra och som man vet inte tar illa upp är de väl okej :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 dt e ju helt upp till personen i fråga, men säg om du skojar så kan hon få fel uppfattningar, eftersom dt oftast alltid finns en sanning bakom skämt .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 (redigerat) Det är nog olika på hur en person är och vilken humor hon har. Jag och min kompis har ganska olik humor. Jag skulle kunna skratta åt ett sex-skämt, hon skulle nog bara säga ''Men Öööööööööööörk''. Sen beror det på (för min del eftersom jag är tjej) vilken som säger det. Om det är en kille man känner, är kompis med och så skulle det vara helt ok men om det kom nån från ingenstans som man inte känner är det nog inte så kul. Redigerat 13 Januari 2008 av d1g1t4l Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Ja vem vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dane14 Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 själv brukar jag hålla på med nåra tjejer i min klass B) men.. det finns en tjej i min klass som älskar det <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muqq Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 (redigerat) Känner du tjejen väl borde hon inte ta illa upp. Men skämta inte om sex alltför ofta bara. :) Redigerat 17 Juni 2008 av muqq Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Dom flesta tar illa upp... eller så bara ''slapar'' dom en. xD men en tjej som gillar dig rodnar bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Det får ju inte va för grovt .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Dom flesta av mina tjej kompisar skämtar fritt om sex, så för mig är det inget problem. Vi har dock inte så grova skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Det beror på vilken tjej det är om du känner henne bra, men det som du gav som exempel var lite grovt om man inte känner henne bra och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.