Hoppa till innehåll

Kommer Helgon Att Återuppstå?


Helgoin

Rekommendera inlägg

Den 09/03-2007 blev Helgon avstängd. Efter att ha skapat två gruppforum vid namn "Dinmamma" och "Dinpappa". Oj, oj, oj, det var ju så stötande och personangrepp som det bara kunde bli :(

 

Varför man då inte slog ihop varningarna är för mig en gåta. Istället får man två varningar utdelade, där det står exakt samma saker och att gruppforumen har raderats. Löjligt.

 

Dagen efter varningarna delades ut varnades jag för ett onödigt inlägg i SKRÄPFORUMET. Vad är skräpforumet till för? Vettiga diskussioner?

 

Helgon

Hej, det gick en dag, sen var jag plötsligt bannad. Jag har aldrig fått reda

på när jag blir unbannad, och OM jag blir det. Det kan ju vara en bra idé,

att infomera sina medlemmar om VARFÖR ni bannade dom, eller NÄR ni unbannar

dom.

 

oh, ja

 

***** aka. "admin"

 

Du blev avstängd den 09/03-2007 eftersom du hade fått ihop 5 varningar. Den

sista varningen fick du för ett onödigt/§1.11 inlägg. Ett mail skall ha

skickats ut när du blev avstängd. Har du inte fått detta så kan mailet ha

fastnat i skräppost eller annat typ av spamfilter.

 

Skepp ohoj, å tänk er för innan ni missanpassar er, för det finns ingen, ingen här som kan ge vettiga svar på tal, varför dom bannar, låser trådar osv.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är imot reglerna att skapa två användare. Bara så du vet. Ban är till för att slippa personer som inte bör skriva på forumet, inte för att man bara ska göra en ny användare och fortsätta.

Jag vet att det finns folk som gärna vill leka moderatorer och du är en utav dom. Jag är medveten om varför man bannar personer, men vad är skräpforumet till för?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att göra forumlekar i och sånt. Om du ex skriver "Spam" i ett inlägg, så säger inte det oss ett dugg, däremot kan man skriva lite oseriösare frågor och svar där, så länge det är nån "vits" med det... Det är svårt att förklara. Spamforumet är ett lekforum helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spamforumet

Här kan du skriva vad du vill i princip. Några varningar för onödiga inlägg lär du inte stöta på.

Forumet leds av: Moderatorer

 

> här kan du skriva vad du vill i princip... < konstigt att man blir bannad för att skriva något sexuellt då, eftersom det var vad man ville man fick skriva..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...