Hoppa till innehåll

Godis, Läsk, Pizza Och Onyttigt..


Sai
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Istället för massa godis: Köpa någon Chips Dipp(Holyday tkr jag passar bra). Skär morötter som pinnar inte för tjocka, och gurka kan man också ha med det går bra vanlig hackad, fast inte för små bitar, använd det som dipp. Det är gott och inte så väldigt onyttigt som bara chips å godis. Själv så äter jag också för mkt godis. men försöker få ner det. Det går bra för mig. Jag väger för lite. Istället för vanlig Cola å Sprite. Köp Sprite Zero och Coca-Cola Zero. Smakar likadant. Eller om du tkr om Juice. Drick det istället xD

Redigerat av IroN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

IroN, dåliga tips. Inga dipppar! Mycket kemikalier och fett! Och INTE lightläsk, det innehåller sötningsmedel. Sötningsmedel påverkar kroppen ännu mera än en vanlig läsk. Gör EXAKT som Baranoi säger, han verkar veta vad han pratar om. Drick vatten och ibland färskpressad juice(går bra med köpt, men utan tillsatser utav socker). Ät grönsaker och frukt(Men inte för mycket frukt, det innehåller också socker. Men det är fruktos? Inte helt säker). Mineralvatten fungerar också perfekt.

 

Lägg ner pizzan och ät istället någon kebabrulle, lika gott. Lite nyttigare också. Men inte VARJE vecka!

Redigerat av TheExecutor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vill bara till-lägga att fast jag känner mej överviktig och har stor mage är jag otroligt stark, och har bra kondition, riktigt bra, fast jag inte rör på mig och sånnt (i skolan mycket, går i idrottsskola).

 

Dock fast jag är så stark och så är jag för feg för att slåss , vet inte varför men altid när jag känner för slå någon tänker jag bara på att något farligt kan hända och då vill jag inte det.. :P

 

Pan pizza är ju så gott så man inte vill skippa det! 9,90kr ... as billigt <3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Baranoi. All fysisk aktivitet bränner fett, sit - ups är effektivt, musklerna i magen pumpas bra och fettet bränns.

Drick ett glas juice per dag istället för två om du dricker till exempel Bravo, det är bara koncentrat av apelsin och det är inte så jätte nyttigt. Färsk pressat är alltid bäst och godast. Drick mycket vatten så du får ner socker suget!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

IroN, dåliga tips. Inga dipppar! Mycket kemikalier och fett! Och INTE lightläsk, det innehåller sötningsmedel. Sötningsmedel påverkar kroppen ännu mera än en vanlig läsk. Gör EXAKT som Baranoi säger, han verkar veta vad han pratar om. Drick vatten och ibland färskpressad juice(går bra med köpt, men utan tillsatser utav socker). Ät grönsaker och frukt(Men inte för mycket frukt, det innehåller också socker. Men det är fruktos? Inte helt säker). Mineralvatten fungerar också perfekt.

 

Lägg ner pizzan och ät istället någon kebabrulle, lika gott. Lite nyttigare också. Men inte VARJE vecka!

Dippar är nog bättre än att äta godis.

 

Men ingen Light läsk , mycket bättre att dricka vanlig läsk isf.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Baranoi. All fysisk aktivitet bränner fett, sit - ups är effektivt, musklerna i magen pumpas bra och fettet bränns.

Drick ett glas juice per dag istället för två om du dricker till exempel Bravo, det är bara koncentrat av apelsin och det är inte så jätte nyttigt. Färsk pressat är alltid bäst och godast. Drick mycket vatten så du får ner socker suget!

Löpning är effektivare, speciellt om han tycker att han har tjocka lår också. Dessutom försvinner inte ens mage om man har muskler där, utan musklerna byggs under fettet. Dock kan ju det vara bra för att magen blir spänstigare och inte lika hängig. Och om man från början inte har starka magmuskler kan de inte användas mycket utan att skapa mjölksyra och kan därför inte förbränna så mycket fett.

 

Och Sai, först skrev du att du springer 800-2000 meter och sen är du trött och sen skriver du att du har bra kondition? Tro mig, det är inte bra kondition, men jag kanske missuppfattade dig. Eller?

Redigerat av Baranoi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Baranoi. All fysisk aktivitet bränner fett, sit - ups är effektivt, musklerna i magen pumpas bra och fettet bränns.

Drick ett glas juice per dag istället för två om du dricker till exempel Bravo, det är bara koncentrat av apelsin och det är inte så jätte nyttigt. Färsk pressat är alltid bäst och godast. Drick mycket vatten så du får ner socker suget!

Löpning är effektivare, speciellt om han tycker att han har tjocka lår också. Dessutom försvinner inte ens mage om man har muskler där, utan musklerna byggs under fettet. Dock kan ju det vara bra för att magen blir spänstigare och inte lika hängig. Och om man från början inte har starka magmuskler kan de inte användas mycket utan att skapa mjölksyra och kan därför inte förbränna så mycket fett.

 

Och Sai, först skrev du att du springer 800-2000 meter och sen är du trött och sen skriver du att du har bra kondition? Tro mig, det är inte bra kondition, men jag kanske missuppfattade dig. Eller?

 

Man måste ha fett för och bygga muskler. Fett bränns när muskler blir större, men inte lika fort som motion.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Meh... man kan väga mycket även fast man inte är tjock , jag och min kompis är båda 173, jag väger 62 och han väger 52, han är en spaggetti och jag är en biff...

Lol, Skrytis :P

 

 

 

 

Fett behövs ja, Jag har nästan slutat med min träning (tyngder..), Men jag har tänkt på att bli lite starkare, så jag har "redan" gått upp 2 kilo, på cirka 2 veckor, Lol. Aja.

 

Lightläsk är typ sämre än vanlig läsk, Men låt bli med båda. Men ett bra tips är, Till kvällsfika, ta fram mjölken, häll upp 1-2 glas, och skär bitar av en halv/mindre gurka, Och ät :P, gott och nyttigt.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...