mashemoto Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Hej jag har skaffat 7-dagars trial på lord of the rings online och funderar på att fortsätta med det efter mina 7 dagar. jag såg på deras hemsida att man kunde upgradera sitt konto men eftersom att jag inte har tillgång till kreditkort så undrar jag om det räcker med att köpa ett 60-days pre paid card och sedan uppdatera med det på ngt sätt? Tack på förhand //Mooney Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Ja, du kan köpa 60-dagars speltid och använda det, finns i de flesta spelbutiker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 18 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 ok bra! så om jag skaffar ett 60-dagars kort så behöver jag bara lägga in det på mitt trial-account så blir det ett vanligt account? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 De borde ju vara så att du måste köpa spelet före, annars sparar ju folk som har kört trialen i några dagar flera hundra :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Själva spelklienten kostar väll endå ingenting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 känns väldigt konstigt om man kan köpa trail och sen fortsätta att spela på den utan att köpa själva "spelet". jag tror trailen slutar fungera efter 7 dagar. alltså man kan inte gå in på det. sitt account är kvar men man kan inte spela på det. så man får köpa det riktiga spelet och sen bara fortsätta på sitt gamla account igen. nu vet jag inte om det är så här men det borde ju vara nåt liknande iaf, annars så losar snubbarna(vet inte vilka :P) som gjort spelet mkt pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Asså BAH. Själv "spelet" klienten kostar inte några pengar. Man kanske högst får betala 20 kr för det i affären eller något. För när man köper spelet så får man alltid med någon extramånad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 alltså så kan man tjäna typ 100 spänn på att köpa en 7 dagars trail först då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Annars så kan du ju kolla med supporten om hur det är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 är det inte bättre om vi sitter här och gissar? :P mm...om du vill veta säkert så kolla med dem. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Du kan ladda ner trialen gratis.. Och vad jag vet så är det hela spelet. Men du ska ha ett account på deras hemsida. Prova och logga in på det och titta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.