Hoppa till innehåll

Lotro


mashemoto

Rekommendera inlägg

Hej jag har skaffat 7-dagars trial på lord of the rings online och funderar på att fortsätta med det efter mina 7 dagar.

jag såg på deras hemsida att man kunde upgradera sitt konto men eftersom att jag inte har tillgång till kreditkort så undrar jag om det räcker med att köpa ett 60-days pre paid card och sedan uppdatera med det på ngt sätt?

 

Tack på förhand

//Mooney

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

känns väldigt konstigt om man kan köpa trail och sen fortsätta att spela på den utan att köpa själva "spelet". jag tror trailen slutar fungera efter 7 dagar. alltså man kan inte gå in på det. sitt account är kvar men man kan inte spela på det. så man får köpa det riktiga spelet och sen bara fortsätta på sitt gamla account igen.

nu vet jag inte om det är så här men det borde ju vara nåt liknande iaf, annars så losar snubbarna(vet inte vilka :P) som gjort spelet mkt pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...