Gäst InTech Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 du glömde Call of Duty 4 :P och skate. DOM ÄR RIKTIGT VÄRDIGA ATT BLI KÖPTA Jag har redan skate.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheNoName Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 du glömde Call of Duty 4 :P och skate. DOM ÄR RIKTIGT VÄRDIGA ATT BLI KÖPTA Jag har redan skate.. :P int då :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemeziz Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Jag har hört talas om ''Lair'' Men kan man bara under hela spelet rida på den draken i spelet eller kan man hoppa av den och låss utan att sitta på draken? Om ja då köper jag nog den <_< Du kan alltid be om att få prova spelet i butiken, det handlar ju ändå om ganska mycket pengar, och som kund vill man ju bli nöjd, om det hänger på om man kan gå av draken eller inte är ju ganska viktigt tycker jag haha. viftar ju hellre med ett svärd å kapar lite kroppsdelar än sitter på en drake haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joel10 Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Kane & Lynch: Dead men Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Jag har hört talas om ''Lair'' Men kan man bara under hela spelet rida på den draken i spelet eller kan man hoppa av den och låss utan att sitta på draken? Om ja då köper jag nog den <_< Du kan alltid be om att få prova spelet i butiken, det handlar ju ändå om ganska mycket pengar, och som kund vill man ju bli nöjd, om det hänger på om man kan gå av draken eller inte är ju ganska viktigt tycker jag haha. viftar ju hellre med ett svärd å kapar lite kroppsdelar än sitter på en drake haha Sant, kan vara lite tråkit att sitta i en Drake under hela spelet och spruta eld! Hoppas snart att PS3 kommer med nått spel som typ Oblivion där man kan vifta på Svärdet med hjälp av kontrollen (Playstation 3 bör skapa en kontroll som är formad som ett svärd kanske? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Bara så du ver är PS3 den sämsta konsollen just nu på marknaden. 360 blir ju vinnare, utan tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Bara så du ver är PS3 den sämsta konsollen just nu på marknaden. 360 blir ju vinnare, utan tvekan. Definiera sämst i det här sammanhanget, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Jag har hört talas om ''Lair'' Men kan man bara under hela spelet rida på den draken i spelet eller kan man hoppa av den och låss utan att sitta på draken? Om ja då köper jag nog den <_< Du kan alltid be om att få prova spelet i butiken, det handlar ju ändå om ganska mycket pengar, och som kund vill man ju bli nöjd, om det hänger på om man kan gå av draken eller inte är ju ganska viktigt tycker jag haha. viftar ju hellre med ett svärd å kapar lite kroppsdelar än sitter på en drake haha Sant, kan vara lite tråkit att sitta i en Drake under hela spelet och spruta eld! Hoppas snart att PS3 kommer med nått spel som typ Oblivion där man kan vifta på Svärdet med hjälp av kontrollen (Playstation 3 bör skapa en kontroll som är formad som ett svärd kanske? ;) öhm, vad jag såg så finns det oblivion till ps3, såg den på elgiganten :S Om man bara rider på en drake hela tiden, så suger väl spelet, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Det jag skrev löd så här: Vore nice med ett spel liknande Oblivion där man kunde vifta på ett Svärd som då kontroll och göra rörelser på det sättet och det andra då skrev jag helt tydligt att det skulle vara HELT tråkit att bara rida på en drake under hela spelet då menar jag inte att den suger. // Hector Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Simpiz Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 Om du ska köpa något så köp Uncharted: drake's fortune. Ett riktigt bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 7 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2008 Bara så du ver är PS3 den sämsta konsollen just nu på marknaden. 360 blir ju vinnare, utan tvekan. Xbox 360 eh? Så.. vem har starkaste grafikkortet, gratis internet, gratis onlinespelning, kan spela upp det nya revolutionerande formatet blu-ray som stödjer HD-TV till sina yttersta kanter? De mest krävande spelen, Flest tunga titlar? Jo det vi snackar om här är PS3 och det äger sönder alla andra konsoller på marknaden så hårt så att du kan gå och ta ett djupt andetag av ammoniak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 Har PS3 bättre GPU än Xbox 360? Har PS3 bättre speltitlar än Xbox 360? Om jag skulle köpt någon av konsolerna skulle jag helt klart valt Xbox 360 p.g.a. spelutbudet. Men nu behöver jag i och för sig ingen konsol eftersom jag har en trevlig dator. Men om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.