Hoppa till innehåll

Är Spelen Värda Att Köpas?


Gäst InTech
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

  • 2 veckor senare...

Jag har hört talas om ''Lair'' Men kan man bara under hela spelet rida på den draken i spelet eller kan man hoppa av den och låss utan att sitta på draken? Om ja då köper jag nog den <_<

Du kan alltid be om att få prova spelet i butiken, det handlar ju ändå om ganska mycket pengar, och som kund vill man ju bli nöjd, om det hänger på om man kan gå av draken eller inte är ju ganska viktigt tycker jag haha. viftar ju hellre med ett svärd å kapar lite kroppsdelar än sitter på en drake haha

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har hört talas om ''Lair'' Men kan man bara under hela spelet rida på den draken i spelet eller kan man hoppa av den och låss utan att sitta på draken? Om ja då köper jag nog den <_<

Du kan alltid be om att få prova spelet i butiken, det handlar ju ändå om ganska mycket pengar, och som kund vill man ju bli nöjd, om det hänger på om man kan gå av draken eller inte är ju ganska viktigt tycker jag haha. viftar ju hellre med ett svärd å kapar lite kroppsdelar än sitter på en drake haha

 

Sant, kan vara lite tråkit att sitta i en Drake under hela spelet och spruta eld! Hoppas snart att PS3 kommer med nått spel som typ Oblivion där man kan vifta på Svärdet med hjälp av kontrollen (Playstation 3 bör skapa en kontroll som är formad som ett svärd kanske? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har hört talas om ''Lair'' Men kan man bara under hela spelet rida på den draken i spelet eller kan man hoppa av den och låss utan att sitta på draken? Om ja då köper jag nog den <_<

 

Du kan alltid be om att få prova spelet i butiken, det handlar ju ändå om ganska mycket pengar, och som kund vill man ju bli nöjd, om det hänger på om man kan gå av draken eller inte är ju ganska viktigt tycker jag haha. viftar ju hellre med ett svärd å kapar lite kroppsdelar än sitter på en drake haha

 

Sant, kan vara lite tråkit att sitta i en Drake under hela spelet och spruta eld! Hoppas snart att PS3 kommer med nått spel som typ Oblivion där man kan vifta på Svärdet med hjälp av kontrollen (Playstation 3 bör skapa en kontroll som är formad som ett svärd kanske? ;)

 

öhm, vad jag såg så finns det oblivion till ps3, såg den på elgiganten :S

 

Om man bara rider på en drake hela tiden, så suger väl spelet, eller?

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det jag skrev löd så här: Vore nice med ett spel liknande Oblivion där man kunde vifta på ett Svärd som då kontroll och göra rörelser på det sättet och det andra då skrev jag helt tydligt att det skulle vara HELT tråkit att bara rida på en drake under hela spelet då menar jag inte att den suger. // Hector

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Bara så du ver är PS3 den sämsta konsollen just nu på marknaden. 360 blir ju vinnare, utan tvekan.

Xbox 360 eh? Så.. vem har starkaste grafikkortet, gratis internet, gratis onlinespelning, kan spela upp det nya revolutionerande formatet blu-ray som stödjer HD-TV till sina yttersta kanter? De mest krävande spelen, Flest tunga titlar?

Jo det vi snackar om här är PS3 och det äger sönder alla andra konsoller på marknaden så hårt så att du kan gå och ta ett djupt andetag av ammoniak.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...