Slasktratt Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Skrivet 10 Mars 2004 Jag vill gärna starta en skämt-klubb. En skämt-klubb som vimmlar av skratt. Vi skojja, skojja, och återigen skojja. Helst skulle vi fixa en hemsida att ha våran klubb på men jag vill INTE vara webmaster. På våran hemsida skall vi utse "veckans skämt" m.m PM:a om ni är intresserade eller om ni har frågor. Citera
Gäst YoTo Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Skrivet 10 Mars 2004 Jag kan vara med poch fixa sajt! Men kanske inte va med.. Citera
Rallypacker Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Skrivet 10 Mars 2004 jag skulle vilja vara med... Pm:ar popcorn! Citera
Slasktratt Skrivet 11 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 11 Mars 2004 Vi behöver 2-3 medlemmar till. Medlemmar är: Popcorn, YoTo (webmaster), Zion och Orichimaru (Eller vad han heter) Citera
Slasktratt Skrivet 11 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 11 Mars 2004 Ni som vill vara med får PM:a Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.